Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2020 09:41 AM)
9260 Weergaven
chrisvandorth
Apprentice
Opties

Van mijn QLED 4K 55 inch Q95T valt om de 20 tot 30 minuten het geluid 1 seconden weg. Heeft dit met een instelling te maken?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @WidgetTWW ,

Bedankt voor de info! De softwareversie is up-to-date. Hoe is de tv aangesloten? Bedraad of via wifi?

Zijn Netflix, Prime en Youtube de enige apps waarbij je dit ervaart? Zou je misschien de tv willen resetten?

Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.

Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @chrisvandorth , Chris,

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q95TALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1403.1? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Gaat het over de luidsprekers van de tv of aangesloten geluidsapparatuur?

Gebeurt dit bij alle bronnen, zoals YouTube, tv kijken, etc.?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
chrisvandorth
Apprentice
Opties

Goedemorgen Dick,

Er staat ALXXN  en de software versie is 1403. Het geluid van de tv gaat via Sonos. Het wegvallen gebeurt vooral bij tv kijken. Bij Netflix. Primetime ect. is het mij niet opgevallen. De tv is aangesloten op de Ziggo next box.

Groet, Chris

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @chrisvandorth , Chris,

Bedankt voor de info! Als het alleen bij tv kijken gebeurt, zou je je Mediabox Next kunnen resetten --> Herstarten 

Eventueel de tv en de Sonos Beam. Vergeten te vragen. Is de tv bedraad aangesloten of via wifi?

Kan zijn dat je internetverbinding kort wegvalt..

Groet, Dick
chrisvandorth
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Bedankt voor je antwoord. Ik ga proberen de mediabox op te starten. De Sonos is een soundbar die via een kabel op het netwerk is aangesloten. Mocht het probleem zijn opgelost dan wil wil ik je bij voorbaat bedanken en anders neem ik contact met je op.

Groet, Chris

Gooffy44
Pioneer
Opties

Het probleem welke je beschrijft is er eentje die vaker voorkomt in combinatie met de Next Mediabox, op het forum van Ziggo loopt al een poosje een topic hier over.

Een echte oplossing is er nog niet voor de meeste gevallen, Hier staat het nodige te lezen.

Tot er een oplossing is heb ik hier de HDMI resolutie terug gezet naar 1080.

WidgetTWW
Journeyman
Opties

Hier hetzelfde probleem:

- Het geluid valt om de 20-30 minuten weg voor 1 seconde. Er is geen signaal verlies, want anders had de receiver (Denon) dit gemeld.

- Het komt alleen voor bij de Apps (Netflix, Prime en Youtube).

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @WidgetTWW ,

Hier kan natuurlijk overal zijn 🤷‍♂️. Wat is de volledige, dus incl. de letters XXN, Model Code van de tv?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Wat is de huidige softwareversie van de tv.

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
WidgetTWW
Journeyman
Opties

Goedemorgen Dick,

Het betreft een Samsung QE75Q95TALXXN. De huidige software versie is 1403.1.

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @WidgetTWW ,

Bedankt voor de info! De softwareversie is up-to-date. Hoe is de tv aangesloten? Bedraad of via wifi?

Zijn Netflix, Prime en Youtube de enige apps waarbij je dit ervaart? Zou je misschien de tv willen resetten?

Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.

Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes