Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid niet synchroon

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2023 09:40 AM)
7138 Weergaven
Michiel5
Journeyman
Opties

Hallo,

ik heb de Samsung s95c (QE55S95CATXXN) gekoppeld aan de Bluesound pulse soundbar 2i en ik kijk tv via een kpn ontvanger. Nu loopt het geluid vaak niet synchroon. Vaak met tv kijken wel en maar met Netflix of Videoland bijvoorbeeld niet.de ene keer loopt het geluid meer synchroon dan de andere keer.  Ik heb mijn Soundbar via een HDMI kabel een de tv aangesloten. De kpn ontvanger is aangesloten aan bekabeld internet. 

0 Likes
12 Antwoorden
Michiel5
Journeyman
Opties

Hoi Martijn,

bedankt voor je reactie. Ik ga alles resetten! Mocht dit niet werken dan zal ik een afspraak maken voor hulp op afstand!

groetjes,

Michiel

Rick306
First Poster
Opties

Goededag,  ik heb ook last van geluid synchronisatie tussen tv geluid en optische aansluiting op versterker.

Tevens heb ik de OC box optisch aan gesloten op de versterker. Er blijft vertraging. Dit is hoorbaar als ik tv en versterker geluid aanzet. Ik heb een Samsung S95C 2023 model en een Yamaha versterker RX-A880.

Dus optische aangesloten op zowel OC box als op KPN box Sagemcom diw7022 4K   op de Samsung S95C  en geluid via de versterker geeft op beide aansluitigen vertraging. De instelling doorgelopen maar ik krijg hem ook niet gelijk.  Heb jullie nog tips?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Rick306, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw versterker ook ingesteld als TV luidspreker? En is de TV verder ook up-2-date? Op de productpagina zie ik een update staan van november 2023.

Via de Instellingen van je TV kan je ook het één en ander aanpassen voor de geluidsvertraging, ga hiervoor naar: Menu > Instellingen > Alle instellingen >  Geluid > Expertinstellingen > Vertraging van digitale geluidsuitvoer.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200