Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gegevens OCB (verbruik, afmetingen ed)

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2018 06:39 PM)
646 Weergaven
Harry80
Pathfinder
Opties

Waar kan ik voor de QE65Q8F de afmetingen, het extra verbruik en de lengte van de (glasvezel) kabel vinden van de OCB. 

Met de lengte van de kabel bedoel ik de kabel tussen de tv en de OCB. 

Heeft de QE65Q8F geen A+ label maar een A label door het extra verbruik van de OCB?

0 Likes
8 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Harry80,

Een beetje een onduidelijk verhaal, met alle respect natuurlijk.

Ten eerste mis ik de volledige Model Code. Staat achter op de sticker van de tv.

Deze moet eindigen op XXN (Benelux model).

Vervolgens is het niet mogelijk om het verbruik te meten, tenzij het bij de specs staat.

Dit staat ook los van lengte van een glasvezelkabel tussen de One Conect Box en de tv..

Over welke glasvezelkabel gaat het eigenlijk??

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Harry80
Pathfinder
Opties

Ik had op dit forum gelezen dat er een glasvezelkabel tussen de Qled tv en de OCB zit. Daarom de vraag hoe lang die kabel is. 

Ook las ik dat de tv en de OCB apart gevoed worden. Op de officiële internetpagina van Samsung staat alleen het verbruik van de TV. Ik vroeg mij dan ook af van het verbruik is van de OCB. 

Omdat ik de OCB in een kastje wil plaatsen, lijkt mij niet dat je die ook aan de muur moet schroeven, wilde ik de afmetingen van van de OCB weten. 

Zelfde vragen, langere tekst van gemaakt. 

0 Likes
Harry80
Pathfinder
Opties

Glasvezel tussen tv en OCB, vanaf Samsung.comGlasvezel tussen tv en OCB, vanaf Samsung.com

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Harry80,

Dat de tekst langer geworden is, doet niets af aan het feit dat ik nog steeds de volledige Model Code van de tv niet weet.

Staat achterop de sticker van de tv en moet eindigen op XXN.

Dus de tijd om tot een oplossing te komen, wordt ook langer.

Ik kan zo geen research voor je doen.

Groet, Dick

Groet, Dick
0 Likes
Harry80
Pathfinder
Opties

Ik denk XXN, omdat het een Nederlands (Benelux) model zal zijn. Als toevoeging 2018 er achter. Voor 2017 en 2018 is het model nummer (code) exact hetzelfde. QE65Q8F vs  QE65Q8FQE65Q8F vs QE65Q8F

De lengte van de glasvezelkabel zou 5 meter, dat vond ik op de internetpagina van plattetv.nlQled OCB verbindingskabQled OCB verbindingskab

Ik las dat zelfs de voeding van tv via de one connect box gaat. Maar in de PDF van die ik vond op Coolblue, lijken beide aparraten wel apart gevoed te worden. 84A91C1D-29C1-417F-B561-CEC1960E9234.png

Dus weet nu eigenlijk nog niet hoe het nu is. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Harry80,

Met respect. Denken is niet hetzelfde als de goede code doorgeven.

Ik probeer ook voor je mee te denken.

Nogmaals: zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Deze info’s komen vanaf Coolblue en misschien PlatteTV.nl.

Lees goed dat een Invisble Cable niet hetzelfde is als een optische kabel.

Dus eigenlijk weet ik ook niet hoe het zit als ik niet over de juiste info beschik..

Groet, Dick
0 Likes
Harry80
Pathfinder
Opties

Met alle respect, ik heb deze tv niet gekocht. Dan zou ik het spul zelf wel opmeten net als het verbruik dat ik dan zelf zou doen.

Waarom schrijf je dit “Deze info’s komen vanaf Coolblue en misschien PlatteTV.nl.

Ik vermeld netjes de bronnen en dat is inderdaad Coolblue en plattetv. Wat is daarmee?

Lees goed dat een Invisble Cable niet hetzelfde is als een optische kabel.. ”

Waar kan ik de verschillen dan zien, wat zit er standaard bij het product? Ik kan dat niet terugvinden op de productpagina van Samsung. Samsung verwijst naar hun forum voor vragen dus stel ik ze hier. Hopende dat Samsung hier antwoorden kan geven op mijn vragen. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Harry80,

Poe, heftig antwoord hoor, maar zeer begrijpelijk 👍🏻!

In ieder geval lezen onze Moderators mee, dus komen hier op terug.

Ik sta hier even blanco met met mn antwoord en sorry voor mn verkeerde interpretatie.

Lees mn handtekening..

Groet, Dick
0 Likes