Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

frame

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2024 09:18 PM)
116 Weergaven
Sandra Di Rocco
Journeyman
Opties

Begin januari de aankoop gedaan van een ‘Samsung the frame 65inch 2022’. Direct na aanschaf de lijst besteld via de website van Samsung. 
echter tot heden nog geen akkoord gekregen dat mijn aanvraag in behandeling is genomen, dan wel een reactie of de de lijst onderweg is.

vandaag 20 januari telefonisch contact gehad met de klantenservice van Samsung. Op whatsapp werd niet gereageerd waarna ik 20 minuten in de wacht heb gezeten. Uiteindelijk een medewerker gesproken die mijn gegevens zou controleren en mij in de wacht zetten. In plaats van mij in de wacht te hebben gezet is er opgehangen. Nu probeer ik al de hele dag contact te zoeken met het bedrijf. Nog steeds wordt er niet gereageerd op de app en telefonisch valt na 15 minuten in de wacht staan de lijn weg. 

ik lees veel slechte ervaringen betreft de versturing van de lijst die bij de tv hoort dan wel het moeizame contact met de klantenservice. 

hoe gaat dit opgelost worden !?

0 Likes
23 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Sandra Di Rocco ,

Is het gelukt om de status op te vragen?

signatureee
Groet, Dick

Sandra Di Rocco
Journeyman
Opties

Hallo,

Via deze weg wilde ik laten weten dat ik al een aantal keren niet correct geholpen ben door de klantenservice van Samsung.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, al meer dan 8 weken geleden de frame (walnoot kleur) via promotie aangevraagd. Deze is uiteindelijk goedgekeurd met een mailtje waarin staat dat het allemaal wat langer duurt maar deze zo snel mogelijk onderweg is. Echter zijn we alweer een maand verder en niemand lijkt bij de klantenservice mij te kunnen vertellen waarom dit zolang duurt.

In tussentijd is helaas de aangeschafte tv ( The Frame 65 inch) model 2022 niet werkzaam waarna ik deze heb ingeruild voor een 2023 model. Ook niemand van de klantenservice kan mij vertellen of de frame die nog geleverd moet worden om het model 2023 past. En of het allemaal geannuleerd moet worden… Nee het enige wat zij mij weten te vertellen is dat ik later terug moet bellen om vervolgens te horen te krijgen dat ze het nog steeds niet weten.

ik merk dat ik er zo onderhand wel een beetje klaar mee ben van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

herkend iemand dit probleem en zo ja zijn er tips om meer duidelijkheid te krijgen over mijn aanschaf.

mvg.

sandra

#samsungtheframe2022 #samsungtheframe2023

0 Likes
Sandra Di Rocco
Journeyman
Opties

Na uw reactie heb ik direct een bevestigingsmail gekregen van Samsung. Dat ze hem zo snel mogelijk versturen. Echter zijn we nu alweer 6 weken verder en heb ik deze nog niet binnen. Zo ook is er een nieuw probleem ontstaan waarbij niemand mij kan helpen.

namelijk dat helaas de tv the frame model 2022 niet meer werkzaam was en ik deze heb omgeruild voor een 2023 65inch model. Niemand weet of de walnoot frame die hier om heen moet ook past in het model van 2023 en of wat ik moet doen. Begin er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee te zijn hoe ik door de klantenservice telefonisch te woord word gestaan.

ik heb opnieuw via de communiti mijn zorgen geuit in de hoop iemand mij net als u weer zo snel kan helpen.

0 Likes
Opties
Helaas ik heb ook een aantal keren contact gehad met Samsung klantenservice, en had beide keren slechte ervaringen gehad.
Ik ben dol op hun producten, maar de klantenservice.... Ho maar! Ik zou maar aangeven aan de klantenservice, dat u juridische stappen zal nemen. Hopelijk wordt er snel een oplossing voor u gevonden!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Sandra Di Rocco,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je een registratienummer voor mij? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Sandra Di Rocco
Journeyman
Opties

Hoi Ajay-A.

Fijn dat je er naar wilt kijken. Want hoe de communicatie verloopt. En hoe lang het wachten is op een lijst om je frame tv niet oké.

daarbij komt dat ik zelf nu ook nog eens een andere tv hebt. En ook kan niemand mij bij helpen of adviseren.

het registratie nummer van de promotie is;registratienummer NLD12518984QQLL

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Sandra Di Rocco,

Ik lees dat het in afwachting is van levering. Ik vraag dit na en of het wel comptabel is met het 2023 model. Ik kom bij je terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Sandra Di Rocco
Journeyman
Opties

In afwachting van levering …. Naar mijn idee worden die van 2022 gewoon niet meer gemaakt. Wacht al bijna drie maanden. Kan niet echt normaal zijn lijkt mij …

vind ergens dat we op een punt zijn beland dat het moet worden opgelost.

‘Erger u niet verwonder u slechts’. We gaan het meemaken.

0 Likes