op 20-01-2024 03:46 PM
Begin januari de aankoop gedaan van een ‘Samsung the frame 65inch 2022’. Direct na aanschaf de lijst besteld via de website van Samsung.
echter tot heden nog geen akkoord gekregen dat mijn aanvraag in behandeling is genomen, dan wel een reactie of de de lijst onderweg is.
vandaag 20 januari telefonisch contact gehad met de klantenservice van Samsung. Op whatsapp werd niet gereageerd waarna ik 20 minuten in de wacht heb gezeten. Uiteindelijk een medewerker gesproken die mijn gegevens zou controleren en mij in de wacht zetten. In plaats van mij in de wacht te hebben gezet is er opgehangen. Nu probeer ik al de hele dag contact te zoeken met het bedrijf. Nog steeds wordt er niet gereageerd op de app en telefonisch valt na 15 minuten in de wacht staan de lijn weg.
ik lees veel slechte ervaringen betreft de versturing van de lijst die bij de tv hoort dan wel het moeizame contact met de klantenservice.
hoe gaat dit opgelost worden !?
op 01-05-2024 10:56 AM
Hoi Ajay-a
ik heb er voor gekozen om twee weken te wachten, in de hoop dat het dan nu toch word opgepakt en word opgelost.
helaas is dat weer niet het geval. Mijn geduld is op, en ik ben alles behalve tevreden over hoe het gaat.
ik wil dan ook dat dit nu word opgelost. We zijn bijna een half jaar verder.
groeten Sandra
op 01-05-2024 04:02 PM
Hallo @Sandra Di Rocco,
Ik heb het weer nagevraagd. Ze hebben de status gecontroleerd en het is inderdaad besteld alleen we hebben nog geen datum wanneer het binnenkomt. Mijn collega heeft voor de zekerheid een herinnering gestuurd naar onze logistieke afdeling. Zodra het binnen is wordt het naar jou doorgestuurd.
Met groet,
Ajay
op 25-05-2024 08:40 AM
Hoi Samsung,
op 27-05-2024 02:08 PM