op 20-10-2021 02:47 PM - laatst bewerkt op 21-10-2021 11:27 AM door MartijnK
Beste Samsung Members,
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-10-2023 09:13 AM
Hi @Lou71, goedemorgen.
Is jouw TV verder up-2-date? En heb je de TV zelf ook al eens een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Zijn je TV je telefoon beide ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk? Lukt het wel om een foto weer te geven wanneer je de TV en telefoon verbindt met een hotspot van een andere telefoon?
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 21-10-2021 10:12 AM
Hi @smsngmemberL, goedemorgen.
Bedankt voor je bericht en wat goed om te lezen dat je al het één en ander hebt gedaan om dit te verhelpen 👍
• Met wat voor telefoon probeer je de foto's toe te voegen?
• Heb je de TV ook al eens opnieuw toegevoegd aan de SmartThings-app?
• Ervaar je dit ook als je de TV en telefoon met een ander netwerk koppelt?
Denk hierbij aan het schakelen tussen het 2,4 en 5.0 gHz Wi-Fi netwerk en test dit ook uit met een hotspot.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 21-10-2021 10:42 AM
op 21-10-2021 11:07 AM
Goedemorgen, @smsngmemberL.
Heb je dit ook geprobeerd als je schakelt tussen de Wi-Fi netwerken? Ervaar je verschil als je de TV met een netwerkkabel hebt verbonden?
Heb je de router ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Groeten,
Martijn
op 21-10-2021 11:39 AM
op 21-10-2021 01:59 PM
Zo een app is inderdaad wel een goed idee, of dit in de toekomst ook komt is ons niet bekend.
Om foto's toe te voegen is het aan te raden om dat één voor één te doen en ook om de resolutie en verhouding aan te passen aan je TV.
Heb je de mogelijkheid om dit met een andere Samsung of Android telefoon te proberen?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 22-10-2021 10:09 PM
Ik begrijp niet dat het zo lang moet duren dat Samsung zelf met een stabiele app komt, ook ik heb alles al geprobeerd.
- wifi / bekabeld
- Android / IOS
- resetten van de tv
- opnieuw aanmelden van devices op de tv
- opnieuw installeren van SmartThings
Met als resultaat dat hij het soms doet maar meestal niet een je moet de selectie van je foto's in de instellingen van je app op je device zeker niet te groot maken.
Wanneer komt Samsung met een goede oplossing, stabieler app, dit loopt al een tijdje een is door de gebruiker niet op te lossen.
op 25-10-2021 10:23 AM
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezig houden met het verbeteren van de gebruikerservaring, je ontvangt dan ook regelmatig een update.
Ook kun je via de Samsung Members-app een foutrapport indienen, deze wordt samen met een log van je telefoon en de app naar onze R&D afdeling gestuurd.
Mijn collega's van de R&D afdeling zullen dit dan verder gaan uitzoeken. Open de Members-app, kies onderin voor Ondersteuning en ga naar Foutrapport/Suggesties.
Groeten,
Martijn
op 24-10-2023 09:41 PM
Ik heb dezelfde ervaring. Ik probeer met iPhone SE foto’s te uploaden. Lukt 1 op de 10 keer. Meestal wordt een wit beeld getoond. Waardeloze software.
ik heb sowieso vaak vastlopende apps; Netflix start vaak niet op, 5 keer tv uit en aanzetten voordat het lukt.
ook beeldkwaliteit bij tv kijken verandert vaak in lage resolutie terwijl netwerksnelheid hoog is 100 MBPS.
ik ben niet zo tevreden over dit product.
op 26-10-2023 09:13 AM
Hi @Lou71, goedemorgen.
Is jouw TV verder up-2-date? En heb je de TV zelf ook al eens een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Zijn je TV je telefoon beide ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk? Lukt het wel om een foto weer te geven wanneer je de TV en telefoon verbindt met een hotspot van een andere telefoon?
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn