Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Filmmaker mode op de S95B TV

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2022 01:01 PM)
1963 Weergaven
JoHaWe
Journeyman
Opties

Online vind ik vele (engelstalige) youtube filmpjes en allemaal hebben ze het over filmmaker mode. Ik kan dit niet geactiveerd krijgen op mijn europese model tv. Ik neem aan dat ik bij filmmodus moet zijn? Ik krijg de melding "deze functie is alleen beschikbaar wanneer het invoersignaal TV of HDMI (1080i) is. Ik heb alles aangesloten met hdmi kabels. Wat doe ik verkeerd?DSC_0009.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoHaWe
Journeyman
Opties

Hallo Martijn. Bedankt voor de tip. Ik heb nu het kastje van de glasvezel op 1080i gezet. Ik kan nu inderdaad voor de tv zenders de filmmaker modus op automatisch zetten. Als ik via de app op de tv netflix activeer is deze functie lukt dit weer niet!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @JoHaWe ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

signatureee
Groet, Dick

JoHaWe
Journeyman
Opties

DSC_0003.jpg

0 Likes
JoHaWe
Journeyman
Opties

Software versie 1304

0 Likes
JoHaWe
Journeyman
Opties

Sofwareversie 1304, type zie hier benenden

DSC_0003.jpg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @JoHaWe ,

Thanks! Ik denk dat je verkeerd zoekt. Hierbij de juiste weg:
Instellingen→Alle instellingen→Beeld→Beeldmodus. Zie ook pagina 140 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202210/20221007165443572/BN81-22795C-560_EM_OSNDVBEUB_...

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JoHaWe, goedemorgen.

Is het je met de tip van @Dick nog gelukt om dit in te schakelen? Wat voor apparaten heb je aangesloten aan je TV?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
JoHaWe
Journeyman
Opties

Onder instellingen-> alle instellingen-> beeld-> beeldmodus heb ik maar 2 opties; geoptimaliseerd en comfortabel voor de ogen. Onder de expert modus staat filmmodus maar die staat op uit en kan ik ook niet op aan zetten. Ik krijg dan de melding dat die functie alleen beschikbaar is als het invoersignaal TV of HDMI (1080i) is. Tv kijken we via het glasvezelkastje van KPN. Dit kastje en ook de Playstation (waar we wel een prime op kijken) is met een hdmi kabel aangesloten. Ik zal vast iets niet goed doen maar wat? Ik begrijp er niets van in alle online reviews hebben ze het over filmmaker mode en hoe geweldig die is. In het buitenland hebben ze onder de beeldmodus opties o.a. dynamisch , natural, movie en filmmaker mode. Die heb ik dus niet.  De chat/helpdesk van Samsung had ik ook niets aan: dan zit het er niet op was hun antwoord. Maar dat kan echt niet, ook in Nederlandse reviews hebben ze het hierover.2022-11-23_13-36-07.jpgDSC_0010.JPGDSC_0012.JPGIMG-20221120-WA0004.jpeg

0 Likes
JoHaWe
Journeyman
Opties

Nee Martijn, het is nog steeds niet gelukt. Zie hierboven mijn antwoord aan Dick en de bijbehorende foto's.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
0 Likes