Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Favorieten instellen 49Q7F

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2018 10:19 PM)
4143 Weergaven
Spurk
Apprentice
Opties

Weet iemand hoe je favoriete kanalen kunt instellen op een Samsung 49Q7F led tv? Ik gebruik een Smit CI+ module (interactief Ziggo) en heb alle kanalen prima kunnen vinden. 

Het probleem is alleen dat ik geen functie vind voor het instellen van favoriete kanalen of het verwijderen van kanalen. Ik kan enkel filteren op TV/Radio/Alle. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Oké, da's jammer. Hopelijk krijg je nog meer reacties, maar als ik je zo hoor is het mss niet mogelijk. Suc6!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Spurk
Apprentice
Opties

Ik beb het gevonden. Terug naar fabrieksinstellingen en de TV op Belgie zetten als locatie. Ineens krijg je meer functies en kun je ook favorieten instellen. Deze oplossing staat al op internet voor een ander type tv, geldt dus ook voor de Q7 serie. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi Spurk, Als je een CI+ Module hebt, dan hangt het van je televisie af of en hoe je favorieten kunt instellen.

Volgens onderstaande manual zou het moeten kunnen met de beschrijving op pagina 62..

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201801/20180123102314699/ENG_US_KTMATSCL-3.0.8.pdf

Groet, Dick
0 Likes
Spurk
Apprentice
Opties

Ik heb al geprobeerd de handleiding aan te houden maar als ik pijl rechts klik gebeurd er niets. 

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Oké, da's jammer. Hopelijk krijg je nog meer reacties, maar als ik je zo hoor is het mss niet mogelijk. Suc6!

Groet, Dick
0 Likes
Oplossing
Spurk
Apprentice
Opties

Ik beb het gevonden. Terug naar fabrieksinstellingen en de TV op Belgie zetten als locatie. Ineens krijg je meer functies en kun je ook favorieten instellen. Deze oplossing staat al op internet voor een ander type tv, geldt dus ook voor de Q7 serie. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Toppie👍👏!! Goeie research gedaan 🤓. Zal deze onthouden. Ben nog wel benieuwd welke functies je erbij hebt gekregen..

Groet, Dick
0 Likes
Bibian
Journeyman
Opties

Op mijn TV (vraag me niet naar het type) was het heel simpel toen ik het snapte.

Klik op FAV knop

Ga naar de + knop boven de FAV en zoek je gewenste zender

Klik dan op je Tools knop en je krijgt een uitvalscherm met de mogelijkheid om Favoriet toe te voegen

0 Likes