Goedemiddag, afgelopen donderdag een nieuwe Experiabox van KPN ontvangen (de v10). Nadat alles was aangesloten werkte alles perfect. Overal op alle... Bekijk bericht
Hallo allemaal, ik ben mij er van bewust dat hier al diverse topics over zijn;
Zo lees ik over buitenlands model, harddisk type en eisen,... Bekijk bericht
Onze Samsung TV van 8 jaar oud komt niet meer uit de stand by mode. Je hoort dan om de zoveel seconden ‘klik klik’.
Heeft iemand een tip?
... Bekijk bericht
Nadat mijn scherm 2 jaar geleden is vervangen vanwege een groene vlek is wederom op dezelfde plaats een groene vlek ontstaan. Kan dit onder... Bekijk bericht
Hallo zins gister heb ik deze blu-ray de ubd-m8500 speler in gebruik..
Nou heb ik de volgende probleem.
Met het gebruiken van de bij geleverde... Bekijk bericht
Vandaag is mijn tv toegekomen, vol goeie moed na het werk begin ik hem te installeren tot alles uiteindelijk werkt, het ging vlotter dan ik dacht... Bekijk bericht
Ik kan er online maar weinig over vinden. behalev een review van Home Cinema Magazine staat dat Samsung dit mogelijk in een nieuwe firmware versie... Bekijk bericht
Beste heren/dames van Samsung, Ook een simpele 'explorer' loopt wel eens tegen zeer ernstige problemen aan.Regelmatig zie ik op beide... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb een Frame 55" gekocht. Aangezien het een schilderij moet zijnn dat ook als tv kan fungeren heb ik mijn aansluitingen in mijn... Bekijk bericht
Onze televisie en home cinema hebben wij bijna 2 jaar geleden gekocht. Sinds een tijdje hebben wij geluidsproblemen. Wanneer het tv geluid via de... Bekijk bericht
TV van nog net geen twee maanden oud. Sinds kort verschijnt er met regelmaat een paarse gloed over het scherm en flikkeren er groene balken... Bekijk bericht
Ik heb een super irritante rand langs mijn beeldscherm. Is dat normaal bij een tv van destijds €2200,= en nog geen 6 jaar oud? Ik weet dat... Bekijk bericht
Ik ontvang mijn signaal van Ziggo. Ik heb een Neotion CI+ module met smart-card van Ziggo. Deze werkt prima in een Philips TV. Ik heb een... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb een probleem ik heb 2x samsung HG22EA470UWXXC Tv gekocht
op de eene kan ik in een geheime menu om te resetten door te drukken... Bekijk bericht
Ik heb de volgende set,
UE55HU8500 Curved smart tvSMT-C7140 Harddisk recorderBD-H6500 Blu ray spelerHeos Soundbar aangesloten via HDMI ARC op de... Bekijk bericht
Tot hiertoe heb ik met dit apparaat louter gewone dvd's afgespeeld.
Nu schakel ik over op blu-ray maar deze worden niet herkend en gelezen.... Bekijk bericht
Hallo,
Vorige week hebben we een nieuwe tv gekocht, de samsung UE55MU7000. Het probleem is nu dat deze soms ineens een zwart beeld geeft, het... Bekijk bericht