Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

F1tv niet meer mogelijk met QE55Q7AM

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2020 12:03 PM)
1413 Weergaven
RvdG
First Poster
Opties
Ik krijg het niet meer voor elkaar om via de web browser Formule 1 live te kijken met F1TV.  Is hier een oplossing voor
0 Likes
6 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @RvdG ,

Waarschijnlijk bedoel je QE55Q7FAMLXXN. Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Is de huidige softwareversie van de tv de 1280.5? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Wat krijg je precies niet meer voor elkaar? Foutmelding?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
RvdG
First Poster
Opties
bij ons zit de sticker op de one connect box. maar klopt Q55Q7FAMLXXN. software versie is 1280.5. inloggen lukt gewoon allemaal maar als ik dan de uitzending wil bekijken/stream dan blijft het beeld zwart en krijg ik geen fout melding maar ook geen beeld
0 Likes
RvdG
First Poster
Opties
het vreemde is dat ik wel bijvoorbeeld de uitzending van gisteren kan terug kijken. Maar wat er op dit moment LIVE is niet
0 Likes
RvdG
First Poster
Opties
uitzending van gisteren
0 Likes
RvdG
First Poster
Opties
via de telefoon app en de PC kan ik wel gewoon kijken.
Het hele vorige F1 seizoen wel gewoon via de web browser van de tv kunnen kijken
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @RvdG ,

Bedankt voor je reactie! Ik kan het zelf even niet voor je testen, want ik heb geen account.

Software is iig up-to-date. Vreemd dat het terugkijken wel lukt. Misschien 3 dingen om te proberen:

1. Bij de internetbrowser bovenin rechts naar de 3 streepjes->Instellingen->Privacy en beveiliging. Daar kiezen voor Zoekgeschiedenis verwijderen.
  2. De tv resetten. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.
  3. Eventueel de tv een poos, half uurtje of zo, spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes