Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

error code 001 en 012

(Onderwerp aangemaakt op: 09-11-2019 12:40 PM)
2395 Weergaven
Smeenge
Apprentice
Opties

Ik ondervind problemen met het verbinden van de UE40ES6140WXXN met internet/browser/Samsung apps. Ik heb een bekabelde verbinding met internet en voor zover de tv aangeeft is de verbinding OK. Als ik de browser wil opstarten krijg ik de melding error code 001 en wanneer ik de samsung app opstart krijg ik de melding error code 012. Ik heb de tv geupdate naar software versie 2008.0 en de tv al een paar keer gereset en de Smart Hub ook gereset. Het probleem blijft. Is er iemand die een idee heeft wat ik hier aan kan doen om dit probleem op te lossen.
Dank alvast voor het meedenken.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Smeenge
Apprentice
Opties

Ik heb vanmorgen via hotspot gedaan en toen kreeg ik wel verbinding. Daarna weer via Wifi en dat werkt nu ook. Bijzonder maar mooi.

Dank voor de tip.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Smeenge,

Dat is gek!

Ervaar je dit ook als je via Wi-Fi verbinding maakt of tijdelijk via een mobiele hotspot?

rsz-846676
0 Likes
Smeenge
Apprentice
Opties
Ook via Wifi ervaar ik hetzelfde. VIa mobiele hotspot heb ik nog niet geprobeert. Dat zal ik nog even doen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, ik ben benieuwd!

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Smeenge
Apprentice
Opties

Ik heb vanmorgen via hotspot gedaan en toen kreeg ik wel verbinding. Daarna weer via Wifi en dat werkt nu ook. Bijzonder maar mooi.

Dank voor de tip.