Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dvd speler werkt niet op ue43ru7440s

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2020 04:23 PM)
1405 Weergaven
Kees62
Journeyman
Opties

Ik heb een Philips dvd speler dvp2880 die ik via HDMI wil aansluiten op bovengenoemde tv

Blijkt dat tv deze niet herkent. Ook niet op andere poort niet zijnde mdhi arc, of met een andere kabel.

In mediamarkt winkel ander merk dvd speler geprobeerd op deze tv en werkt ook niet

De Philips aangesloten op 9000 serie en dan doet hij het wel 

Ra da hoe kan dit?

Software probleem in deze 43 inch serie?

Met Samsung helpdesk gebeld (niels) en hij wist dit probleem ook niet op te lossen. Ging dit hogerop verder laten uitzoeken. Zeeeer benieuwd of dit opgelost gaat worden want nu kan ik geen enkele dvd speler gebruiken ivm deze tv serie

Iemand anders kent dit probleem Ook?

Groet

Kees

0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kees62,

Werken andere apparaten wel op de HDMI-poort?

rsz-846676
0 Likes
Kees62
Journeyman
Opties

Ja. Er is niets mis  met de HDMI poorten. Deze werken ook met ander apparaat 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Herkent de TV wel dat er een apparaat is aangesloten en staat de DVD-speler dan wel aan?

rsz-846676
0 Likes
johandb
First Poster
Opties

Hallo, ik had een gelijkaardig probleem op decru 7470. De tv vond mijn tv decoder en homecinema, maar herkende hem niet. Toen ik klikte op een van dectwee toestellen , kreeg ik een aantal merken, voor mijn decoder stond proximus ertussen, en voor mijn homecinema stond sony ertussen . Heb daarna op het juiste merk geklikt , en heeft dectv zowel mijn proximusdecoder als mijn Sony holecinema herkend

0 Likes
Kees62
Journeyman
Opties
Waar klikte je op? Ik begrijp je uitleg niet
0 Likes
Kees62
Journeyman
Opties
Dag bruce. Zoal gezegd. Alles geprobeerd. Ook met helpdesk samsung. Is software probleem in de 43 serie. Wordt dit nog opgelost bij samsung ? Misschien ook wel in andere series?
Zou ik toch waarderen zeker als dit een algemeen probleem is. Groet kees
0 Likes
johandb
First Poster
Opties

Eerst even vermalden dat mijn tv een ru 7470 is ipv een ru 7440

Dit was bij mijn eerste installatie.

Dus misschien is het zo op te lossen.

Al je aangesloten apparaten uittrekken en de tv resetten, en zorgen dat hij daarna uitstaat.

Je apparaten terug aankoppelen en en je tv opzetten.

Hij vraagt dan taal, land enz.

Als dit allemaal ingesteld is gaat hij zelf op zoek naar aangekoppelde apparaten. 

Bij mij vond hij dus twee maal een onbekend apparaat maar kon het niet herkennen.

Op je scherm zie je beide onbekende apparaten . Als je op een van die onbekende apparaten klikt krijg je een lijst met wat het mogelijk zou kunnen zijn, dus de eerste was mijn proximusdecoder, en toen ik op die proximuskeuze klikte werd hij wel herkend. Daarna klikte ik op het tweede onbekende apparaat, en in de kezemogelijkheden stond het merk Sony, daarp geklikt, en hij installeerde en herkende hetbapparaat direct,  Daarna geen problemen meer gehad

0 Likes
Kees62
Journeyman
Opties
Helaas. Probleem blijft hetzelfde
0 Likes
johandb
First Poster
Opties
Spijt me, maar dan weet ik het ook nuet meer
0 Likes