Hallo,
Gisteren deed ik de tv aan en hoorde ik wel hard geluid maar geen beeld meer. Nu is de tv helemaal zwart en heb ik geen beeld en geen... Bekijk bericht
Samsung QE65Q9f gaat 's-nachts vanzelf aan. TV is vrij nieuw (08/06/2019) echter elke nacht moeten wij eruit om deze uit te zetten. Inmddels... Bekijk bericht
Hallo 🙂
sinds gisteren zijn wij de trotse bezitters van een Qled 4K 65Q70R.
Nu hebben wij Smartthings gedownload maar als we de tv aan... Bekijk bericht
Sinds enige tijd werkt mijn TV niet meer goed samen met mijn soundbar. De soundbar was altijd verbonden dmv een hdmi kabel. Vervolgens stond de... Bekijk bericht
Mijn TV is voor herstelling naar Servilux geweest.Het probleem was dat hij bij een koude start na 1à2 minuten uitviel.Als je hem dan terug start... Bekijk bericht
Ik heb sinds vanavond 15/02/2020
Een soort van witte vlek in mijn scherm van mijn tv.
Wat ik kan vinden is het .
Samsung UE43J5600
Begrijp... Bekijk bericht
Hallo
ik heb mijn iPad Pro via een USB-C HDMI connector en HDMI kabel aan mijn UE49RU8000S aangesloten. Het beeld is Ok maar niet schermvullend... Bekijk bericht
Beste,
Onlangs hebben we een nieuwe Samsung Qled tv gekocht met aplle tv geïntregeerd.
Airplay werkte op dat moment prima zonder enig... Bekijk bericht
Op onze tv the frame kunnen we een Bluetooth koptelefoon koppelen maar dan werken de speakers niet meer . Weet iemand daar een oplossing voor?
Bekijk bericht
Ik heb onlangs een nieuwe TV gekocht, een 75" RU7179. Daarmee ben ik helemaal tevreden, maar mij stroort een vlekachtige oneglijkmatige streep... Bekijk bericht
Sinds twee weken nu een mooie nieuwe tv QE75Q70r. Echter valt mij op dat er twee licht witte strepen zichtbaar zijn op lichte ondergrond. De... Bekijk bericht
Hoi ik heb op de 82Q950R TV de Disney+ app staan en kan deze nu eindelijk na weken heen en weer mailen met Samsung over de registratie van de... Bekijk bericht
Sinds enkele dagen stroomt het geluid van mijn samsung tv niet meer door naar mijn SAMSUNG HW-MS650/XN soundbar. Zelfdiagnose hielp niet,... Bekijk bericht
De maximale lengte van de One Connect Kabel die Samsung levert is 15 meter. Ik heb een lengte van 20 meter nodig voor de set up van mijn 8k TV.
... Bekijk bericht
USB. Harddisk aangesloten op TV
ik kan folder met video op harddisk selecteren maar wanneer ik verder wil gaan stopt alles en herstart de TV .... Bekijk bericht
Ik kan DTV-Kabel (Telenet) zenders niet ordenen,in een volgorde die ik zelf wens.Bij analoge zenders lukt het wel.Dit zowel bij F7000 als F8000... Bekijk bericht
Donderdag 06/02/20 tv besteld na ontvangen mail van samsung dat the frame 55' weer in voorraad was. Bestelling netjes betaald met paypal en... Bekijk bericht
Ik heb op één van de slaapkamers een Samsung TV: UE32C6000RWXXC. Wij hebben [zogezegd] Ziggo in huis. De TV is uit 2010, maar voldoet aan de... Bekijk bericht