De tv is al een paar jaar oud. Type weet ik zo even niet. Vorige week viel het mij ook al een keer op, maar nu doet hij het ineens sneller en... Bekijk bericht
Ondanks dat ik mijn nieuwe Qled tv bekabeld heb, geeft mijn tv toch nog een zeer sterk signaal. Veel sterker zelfs dan mijn laptop (als ik die al... Bekijk bericht
Ik heb sinds 2 weken een Samsung UE55RU7170S, deze heeft volgens de specificaties 5ghz wifi en een gigabit netwerkaansluiting.
Ik krijg... Bekijk bericht
Hallo,
Na Wifi-update - Wifi Boost Proximus slimme Wifi - kreeg ik volgende melding op tv. zie screenshot hieronder
Samsung 7 series - 55
... Bekijk bericht
Graag had ik een Bluetooth keyboard op mijn smart tv UE55KS7000SXXN gekoppeld.
Voornamelijk om mijn smartphone S10 via Dex HDMI kabel op tv te... Bekijk bericht
Ik heb op 18 januari 2020 een Samsung Qled TV aangeschaft type QE65Q85RALXXN. Ik heb op 19 januari mijn samsung account aangemaakt en geactiveerd.... Bekijk bericht
goedemiddag
hoop dat iemand mij kan helpen met samsung smart tv model UE40H5500AW
als ik netflix kijk of op kpn internet actieve tv kijk... Bekijk bericht
Graag wil ik eigen foto;s in Ambient mode gebruiken. Volgens de manual kan dit via de app of via samsung cloud.
Hoe krijg ik deze laatste nu in... Bekijk bericht
Hallo iedereen,
Ik heb het volgend samsung systeem:- 65Q90R TV- HWQ90R Soundbar systeem- UBD-K8500 4K PlayerEn ik krijg altijd de melding die op... Bekijk bericht
hallo, ik heb een UE55NU8050 via een toslink aangesloten op een yamaha soundbar voor regulier TV kijken.
TV staat ingesteld op externe... Bekijk bericht
Zodra ik iets wil casten vanaf mijn laptop, bijvoorbeeld een tabblad van chrome lukt dit niet. Laptop herkent wel tv, maar geeft het bericht dat de... Bekijk bericht
Ik heb vorige week een Frame 49 inch gekocht, waarbij ik een porseleinblauwe lijst in gedachten had. Toen ik deze wilde bestellen was deze voor... Bekijk bericht
Begin december cashback aangevraagd voor Samsung tv. Op 9 december 2019 kreeg ik mail dat de streepjescode niet goed zichtbaar was. Per omgaand een... Bekijk bericht
The Frame tv nu 3 maanden in bezit, en al vanaf begin regelmatig het probleem dat TV niet aan gaat. De enige manier is dan de stekker uit het... Bekijk bericht
Ik zag wel een eerder topic hierover, maar kon daar geen bericht meer aan toevoegen. Het weekend ontving ik mijn nieuwe mediaspeler, een Nvidia... Bekijk bericht
Wij hebben een splinternieuwe TV QE49Q64R. Helaas hebben de Netflix, NLziet en Videoland apps allemaal regelmatig het probleem dat ze geen internet... Bekijk bericht
Goedemiddag.
De tv is gevallen en als ik hem
weer weer aanzet valt hij uit en gelijk weer aan dit blijft zich herhalen. Kan iemand mij... Bekijk bericht