Ik heb een Philips dvd speler dvp2880 die ik via HDMI wil aansluiten op bovengenoemde tv
Blijkt dat tv deze niet herkent. Ook niet op andere... Bekijk bericht
Mijn telenet tv-box (nieuwste model) is via HDMI geconnecteerd met de box van mijn TV (the frame model QE49LS03RASXXN).
Geregeld heb ik bij... Bekijk bericht
Ik woon in Frankrijk. Ik heb onlangs in Nederland een TV gekocht (zie tyope bij onderwerp) en wil Nederlandse apps laden (m.n. NPO plus). Bij... Bekijk bericht
Onze Samsung TV is afgeleverd op 25062018.
De laatste tijd irriteer ik mij vooral bij sportwedstrijden (ski, voetbal etc) steeds meer aan een... Bekijk bericht
Uit het niets verschijnt er een witte vlek op onze tv. Beeldtesten gedaan, maar de witte vlek blijft aanwezig. Deze tv werd bij Krefel aangekocht... Bekijk bericht
Hallo
We hebben 2 samsung TV's de UE46ES6530SXXN (2012) en de SF UE 46C5100LCD117 (2010).
Op de tv van 2010 hadden we de LG video/dvd... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb hier (voor mij) althans een beetje vreemd probleem: Wanneer ik de eerste keer mijn TV wil aanzetten middels de rode aan/uit knop... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van een QLED 8K 75Q950R. Ik ben er hartstikke blij mee, alleen ben ik erachter gekomen... Bekijk bericht
Sinds een week heb ik de Samsung QE49Q64RALXXN. Nu heb ik de smartthings app op mijn telefoon geïnstalleerd en wil ik een eigen foto op de Ambient... Bekijk bericht
Hoi ,kan iemand mij vertellen waarom ik geen geluid krijg via mijn Humax ontvanger als mijn tv uitstaat(radio luisteten) Ik heb sinds 1 week een... Bekijk bericht
Goedenavond,
Vanmorgen het scherm schoongemaakt, omdat er vette vingers op zaten.
Vanmiddag een poosje tv gekeken en ineens viel het beeld weg... Bekijk bericht
Ik probeer mijn Sony soundbar HT-CT370 aan te sluiten op mijn Samsung TV ue55mu8000L via de 1 connect box.
Ik heb alles gereset en alles... Bekijk bericht
Betreft de UE55HU7500
TV start gedeeltelijk op tikt heftig geen beeld, (wel blauwachtig beeld met lichte flitsen) uitschakelen gaat alleen door... Bekijk bericht
Een verversingssnelheid van 100 hz heeft mijn voorkeur. Kan een Qled tv 50 hz die zelfde verversingssnelheid bieden (visueel).Ben bang dat wanneer... Bekijk bericht
Beste,
Onze Samsung smart TV van bijna een jaar oud kon plots geen verbinding meer maken met de internet (ervoor geen dergelijke problemen... Bekijk bericht
Goedemiddag. Ik ben in het bezit van een samsung tv type LE32B350F1W. Bij het aan en uitzetten van de tv geeft deze een geluidssignaal. Is dit... Bekijk bericht
Iemand die weet wrm het beeld wazig is heb al elke intelling gedaan ik ken zelf veel van tvs en krijg het niet opgelost mr als je op youtube 4 k... Bekijk bericht
Ik heb al een wat oudere samsung tv, maar sinds een tijdje werkt mijn afstandsbediening niet meer. Geen enkele knop. In de bijlage staat het model... Bekijk bericht
Hello,
I recently got the tv in the title, and im having problems setting up my speakersystem
Speakersystem in question is: Logitech Z623
... Bekijk bericht