Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

draadloze koptelefoon verbinden met de Samsung UHD-4K 43TU8000

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2021 04:22 PM)
941 Weergaven
Members_rVZj4hI
First Poster
Opties

Hoe kan ik mijn draadloze koptelefoon verbinden met de TV of de soundbar HW-Q60T.

0 Likes
5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_rVZj4hI ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Over welke koptelefoon gaat het?
'Mijn draadloze koptelefoon' zegt niet zoveel 🤷‍♂️...

signatureee
Groet, Dick

Members_rVZj4hI
First Poster
Opties

Model: UHD 4K 43TU8000

Modelcode: UE43TU8000WXX14

Software: 2014

Koptelefoon: Sony WH-CH500 wireless headset

Deze probeer ik dus te koppelen aan de TV, maar dat wil mij maar niet lukken. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

Gr Jack

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Members_rVZj4hI ,

Bedankt maar UE43TU8000WXX14 klopt niet.
De juiste staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Wat lukt er precies niet? (Fout)melding?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_rVZj4hI,

Ik vond het volgende over hoe de headset te koppelen. Laat je weten of het is gelukt? 👍

1. Activeer de koppelingsmodus op de headset.

Schakel de headset in wanneer u na aankoop de headset voor het eerst met een apparaat koppelt of na het initialiseren van de headset (de headset heeft geen koppelingsinformatie). De headset schakelt automatisch over naar de koppelingsmodus.

Wanneer u een tweede of volgend apparaat koppelt (de headset heeft koppelingsinformatie voor andere apparaten), houdt u de -knop ongeveer 7 seconden ingedrukt.

Controleer nadat u de knop loslaat of de indicator afwisselend blauw en rood knippert. U krijgt het gesproken bericht "BLUETOOTH pairing" (BLUETOOTH-koppeling) te horen.

2. Voer de koppelingsprocedure uit op het Bluetooth-apparaat om de headset te zoeken.

[WH-CH500] wordt in de lijst met herkende apparaten op het scherm van het Bluetooth-apparaat weergegeven.

Als dit niet wordt weergegeven, begint u opnieuw vanaf stap 1.

3. Selecteer [WH-CH500] dat weergegeven wordt op het scherm van het [Bluetooth]-apparaat om te koppelen.

Als er een wachtwoord (*) ingevoerd moet worden op het scherm van de computer, vult u "0000" in.

*Een wachtwoord wordt ook wel een "pascode", "pincode" of "paswoord" genoemd.

4. Maak vanaf het Bluetooth-apparaat verbinding via Bluetooth.

Afhankelijk van het Bluetooth-apparaat wordt de headset mogelijk automatisch met het apparaat verbonden zodra deze gekoppeld zijn. Wanneer de verbinding gemaakt is, krijgt u het gesproken bericht "BLUETOOTH connected" (BLUETOOTH verbonden) te horen.

rsz-846676
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Members_rVZj4hI , Jack,

Is het nog gelukt met de tip van @BruceH ?

signatureee
Groet, Dick