Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Donker beeld bij Apple tv in HDR/4k bij Samsung - QE43Q65T(2020)

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2021 03:12 PM)
1447 Weergaven
Armand1
First Poster
Opties

Hoi, ik  heb dit probleem al vaak langs zien komen oa in deze community, maar is er al een oplossing ? De Apple tv app geeft bij HDR films/series een veel te donker beeld. Bij netflix heb ik het niet maar dit komt waarschijnlijk omdat ik niet het duurste abonnement heb en dus alleen HD signaal zonder HDR krijg bij Netflix. Er zal waarschijnlijk veel content in de toekomst worden uitgezonden in 4k/HDR. Het voorbeeld hieronder is dus via de losse apple tv unit (goed beeld) en via de App in de tv (donker beeld) Ik zit nog binnen de termijn dat mijn tv retour kan, dus mocht dit niet op te lossen zijn dan gaat hij helaas terug...

beeld losse Apple tv unit via HDMIbeeld losse Apple tv unit via HDMIBeeld bij Apple tv app in TVBeeld bij Apple tv app in TV

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Lijkt aan de 🍏 App te liggen en niet aan de TV. Even appel een bericht sturen hierover👍🏼 Samsung maakt geen apps voor de TV dus moet echt bij de maker zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RobbyH
First Poster
Opties

Ik had dit probleem ook. Ik heb het kunnen oplossen door in de expert settings van het beeld contrastverbetering op hoog gezet en gamma st2028 op 1. 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het posten van jouw oplossing RobbyH,

Ik wens je nog veel kijkplezier!

Met groet,

Ajay

Community Manager