Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dolby Vision toepassen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2019 07:53 PM)
1262 Weergaven
Sybe
First Poster
Opties

De Samsung Qled tv's van 2019 zijn bekend gemaakt maar net als voorgaande jaren beschikken ze helaas niet over Dolby Vision.

Naast de beschikking over HDR10+ en HLG zou Samsung er goed aan doen de Samung Qled consumenten ook Dolby Vision content te bieden aangezien het feit dat er meer Dolby Vision content is dan HDR10+. Dit geeft de consument meer HDR content met dynamic metadata op streaming services  (zoals Netflix of Amazon Prime).

2 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Het is een goeie suggestie, dus ik zet 'm door. Helaas weet ik niet of er iets mee gedaan kan worden, aangezien er blijkbaar toch al iets van een keuze is gemaakt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Henk110
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde vraag als Sybe! Ik ben zeer gecharmeerd van QLED tv ‘s van Samsung! Maar volgens de meeste deskundigen heeft Dolby Vision de toekomst! Er is via de streaming diensten ook al veel aanbod.
Ik sta nu voor de keuze tussen LG OLED en de QLED in het hogere segment. Als Samsung toch (voortschrijdend inzicht ) besluit Dolby Vision toe te voegen ligt het dan voor de hand dat de huidige toestellen dan een update krijgen? Ik denk dat u dan vele Samsung liefhebbers een groot plezier doet!



0 Likes