op 30-12-2016 09:40 PM
Ik heb Digitenne en een satellietschotel. Ik heb voor Digitenne een cam kaart in de tv. Hierdoor ontvang ik alle Nederlandse zenders. De satelliet heb ik erbij. Ik ontvang hier onder andere alle Engelse zenders en veel meer "free to air" zenders. Satelliet is zonder decoder. Ook rechtsreeks aangesloten op de Samsung tv.
Als ik de satelliet aansluit. Dan laad hij netjes alle zenders. Ook bij Digitenne gaat dit goed. Ik kan alleen niet switchen. Ik kan Digitenne of Satelliet installeren. Ik kan nergens vinden waar ik beiden wisselend kan kijken.(beide zonder decoder (dus zonder HDMI aangesloten externe decoder).
Bij mijn vorige tv kon ik de Satelliet kiezen en daar deze zenders kijken. Als ik Digitenne wilde kijken selecteerde ik Digitenne. Alles stond gewoon geinstalleerd.
Ik weet niet of ik iets verkeer doe of dat ik wat anders moet selecteren. Ik kom er in ieder geval even niet uit. Als iemand mij kan helpen graag. Het lijk me gewoon stug dat Digitenne en satelliet niet naast elkaar kunnen werken op deze tv. Dit terwijl bij veel merken dit gewoon kan.
op 12-01-2017 11:30 AM