Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Defecte Samsung TV QE65QN85BATXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2023 04:20 PM)
297 Weergaven
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Nou heb ik dus in juni 2023 een Samsung Qledneo tv gekocht met modelnummer: QE65QN85BATXXN

Dus ik helemaal happy, maar helaas na ongeveer 5 maanden doet mijn tv het niet meer. 

Oorzaak onbekend de tv gaat elke keer aan en dan weer uit! 

Dus ik het protocol volgen Samsung, contact opgenomen en die hebben een bedrijf (partner van samsung) ingeschakeld om het probleem op te lossen. De melding heb ik gemaakt op 27 november en het is nu 15 december en nog steeds geen contact gehad met het bedrijf en je kan ze niet eens bellen omdat het maar een enkelzijdig contact is. 

Nou heb ik meerdere malen gebeld met Samsung maar die zeggen dat de onderdelen onderweg zijn en niet op voorraad zijn en dat er contact gezocht gaat worden met jou. Nou ik ben weken verder er is nog steeds geen contact gelegd met mij wat ik behoorlijk kwalijk vind. 

Ik als trouwe klant van Samsung ben hiervan geschrokken dat dit zo moet gaan.
Ik heb geen TV en de Kids zitten maar op hun tablet wat ik ook niet oké vind!

De TV heb ik vaker een soft reset gegeven via de afstandbediening maar dat werkt ook niet en een hard reset gaat niet omdat de tv niet aan gaat. 

Ik wil gewoon dat er een oplossing komt desnoods een andere tv ik blijf niet wachten op de onderdelen die eeuwen onderweg zijn! 
0 Likes
10 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Mr Ayoub, bedankt voor jouw bericht! Heb je al reeds een reparatienummer ontvangen? Is er inmiddels al contact geweest?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Goedemiddag @DaphneG

Ik heb zojuist opgehangen met de klantenservice van Samsung.

Ik wordt gek en heb stress, ik ben nog steeds niet geholpen de status bij LetMeRepair staat nog steeds op "onderdelen zijn besteld wachten op levering" dit is nu inmiddels bijna 4 weken. Hoelang moet ik wachten??? Ik heb 3 kids thuis de tv doet het niet super lastig dit!!!

Ik wordt echt niet geholpen en wil nu een oplossing hebben. Ik heb dit echt niet verwacht van Samsung terwijl ik een trouwe klant ben van samsung, al jaren.

Reperatienummer: RN161279598
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dankjewel! Aangezien ik ook privé gegevens nodig heb om dit te bevestigen, mag je mij een privébericht sturen: https://bit.ly/48D1PdN.

Groetjes,

Daphne

Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Dank, Zojuist verstuurd
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Ontvangen! Ik ben meteen voor je gaan kijken in ons systeem en zie dat de onderdelen in back order zijn besteld. Dat betekend dat deze onderdelen inderdaad niet direct op voorraad waren. Ik durf niet te zeggen wanneer exact deze onderdelen zullen binnenkomen. Het lijkt er wel op dat er weer vorderingen zijn gemaakt. Houd zeker jouw mailbox in de gaten!

Groetjes,

Daphne

Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Bedankt voor je bericht, maar eerlijk gezegd ben ik er echt klaar mee. Twee weken geleden werd er belofte gedaan dat deze vorige week binnen zouden komen en van week hebben ze weer belofte gedaan (en deze niet nagekomen) Ik eis gewoon een nieuwe TV. Ik zit bijna 4 weken zonder tv... Daphne, ik heb kinderen die huilen om tv te kijken (hun favoriete programma's) hoe leg ik ze dat uit "Ja Samsung he".... en de kerst en oud en nieuw in zicht??? Ik eis een nieuwe TV anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Ik verzoek Samsung per direct met een oplossing te komen.

Dit is echt zeer en zeer en zeer vervelend
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag snel jouw tv weer werkend en al thuis hebt. Excuses voor het ongemak! Als ik het proces voor je had kunnen versnellen, had ik dit uiteraard voor je gedaan. Ook zal ik dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling om hen ook op de hoogte te stellen.

Groetjes,

Daphne

Zodiacc
First Poster
Opties
Dit zijn gewoon defecte condensatoren.
0 Likes
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Ja joh!!! Na bijna 4 weken hebben ze totaaaaaaaal nog niks opgelost. De tv hangt er nog niemand langs geweest en ik begreep zojuist dat de tv door LetMeRepair als onherstelbaar is verklaard alleen heeft Samsung toch besloten en opdracht gegeven aan LetMeRepair alsnog te repareren... #Error
0 Likes