op 25-01-2023 05:53 PM
Ik heb de app aangeschaft maar kan niet koppelen met de Hue app.
koppeling mislukt. Probeer later opnieuw.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-01-2023 07:13 PM
Hoi @ronald 16 ,
Het verbaast mij ook. Ik zal het in ieder geval doorzetten..
Ben benieuwd naar het antwoord van Signify.
Fijne avond!
27-01-2023 08:02 PM - bewerkt 27-01-2023 08:03 PM
Hoi @ronald 16 ,
Je zou nog kunnen proberen om de Smart Hub te resetten. Dan is dat iig uitgeloten.
Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle zelf gedownloade apps uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden geïnstalleerd.
op 30-01-2023 09:32 AM
op 30-01-2023 04:51 PM
hoi dick helaas niet probleem nog niet opgelost ik hoop dat philips nog een beter antwoord kan geven ik krijg alleen van hun het antwoord als de app al gedownload is
op 30-01-2023 05:00 PM
Hoi @ronald 16 ,
Schiet lekker op zo! Als ze niet met een beter antwoord komen, ga ik het doorzetten.
Is de volledige Model Code van je tv QE55Q74BATXXN? Zie de sticker op de achterzijde.
Als de tv aan de muur hangt, dan even hier kijken -> Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1420.9? Bij Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
op 30-01-2023 05:10 PM
hoi dick
het typenummer is inderdaad QE55Q74BATXXN
alleen de software versie 1010.1 heb ik er op staandus die komt niet overeen die jij beschrijft ook heb ik al geprobeerd software te updaten tv zegt dat hij up to date is
op 30-01-2023 05:22 PM
Hoi @ronald 16 ,
Goed dat ik even check. Vreemd, want er zit een erg groot verschil tussen die 2.
In ieder geval proberen om deze via USB te updaten. Zou een oorzaak kunnen zijn.
Hier te vinden bij Handleidingen en downloads:
https://www.samsung.com/nl/support/model/QE55Q74BATXXN/
Van de uitgepakte T-PTMDEUC_1420.9_USB.zip de upgrade.msd (in de map T-PTMDEUC→image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick zetten, anders kan de tv ‘m niet vinden.
In principe heb je dus alleen de upgrade.msd file nodig. Installeren:
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Software-update→Nu bijwerken. Kiezen voor USB.
op 30-01-2023 08:30 PM
Vorig jaar kocht ik een prachtige nieuwe tv (65QN95A) icm een eveneens prachtige soundbar. (HW-Q950A). Vlak voor de 22 modellen uitkwamen.
Nu lees ik dat Samsung sinds dit jaar een app heeft waarmee je Philips HUE lampen icm de bridge kan aansturen. Bijvoorbeeld Hue Play bar. Nu heb ik deze lampen in huis toevallig.
Nu ik de app op m’n TV niet kan vinden, dook ik er verder in en blijkt de app uitsluitend beschikbaar voor de 22 modellen. 😞
Kan iemand mij vertellen of er misschien een FW upgrade aan zit te komen voor mijn tv zodat de app ook op mijn tv beschikbaar komt?
(Syncbox heb ik mij ook in verdiept, maar aangezien ik veel stream, bijvoorbeeld Netflix, werkt dat niet omdat de verlichting niet aangestuurd kan worden vanuit de apps op de tv)
ik ben benieuwd of iemand mij hoop kan geven. 😉
op 30-01-2023 08:39 PM
Goedenavond @Nutty75 ,
Daar is nog helemaal niets over bekend. De app is pas op 5 januari gelanceerd.
Er zal dan ook een aanpassing van de Hue app moeten plaatsvinden.
Je zou het na kunnen vragen bij Signify.
31-01-2023 09:23 AM - bewerkt 31-01-2023 09:24 AM
Dag @Dick , dank voor je reactie. Ik zal eens kijken of ik gegevens van die firma kan vinden en hen eens de vraag stellen.
hopelijk komt het beschikbaar ook voor mijn tv.
Mocht ik iets horen dat relevant zou kunnen zijn voor hier, zal ik dat delen.
groet, Jeroen