op 31-03-2022 08:34 AM
Enkele dagen geleden heb ik op de website van Samsung gekeken naar een nieuwe frame 2022 televisie (55 inch). Ik heb besloten deze te kopen en zag tevens de promo-actie voor een gratis soundbar bij (pre) order. Helaas werkte de betalen knop bij op de samsung website niet dus heb ik gekeken op de promo-pagina voor deelnemende bedrijven en zag daar het logo van coolblue tussen de 12 logo's (2 rijen van 6). Daarop besloten direct door te schakelen en te bestellen bij coolblue.
Gisteren is de tv opgehangen (schitterende tv!) en wilde ik de promo aanvragen. Helaas liep ik hier tegen een probleem aan, coolblue was niet meer te vinden als deelnemend bedrijf (nog maar 11 logo's, een rij van 6 en een rij van 5). Daarom heb ik de promo maar aangevraagd en als deelnemend bedrijf het eerste bedrijf op de lijst aangeklikt maar ik maak me enige zorgen omtrent afwikkeling.
Naarmate ik me meer verdiep maak ik me meer zorgen! Ik heb een whatsapp gesprek geopend maar na de chatbot (na aanklikken dat ik een medewerker online wil) geen enkele reactie meer. Vanmorgen gebeld naar de contactlijn en in gesprek met een zeer onvriendelijke en nauwelijks verstaanbare dame kreeg ik niet meer informatie dan dat coolblue niet bij de deelnemende bedrijven staat. Bedankt, dat had ik al gezien! Dame wist me te melden dat dit ook gelijk het einde was, niemand die meer voor me kon betekenen of dit kon uitzoeken.
Al met al zeer onvriendelijk en onprofessioneel van Samsung. Ik snap helemaal dat er wel eens wat mis kan gaan met deelnemende bedrijven etc bij een actie. En ik snap ook dat je dat dan corrigeert en niet aan de grote klok hangt. Maar indien een consument wel hierop rekent dan. is het toch ook heel logisch dat je dit correct afhandeld?
Ik hoop dat Samsung dit nog netjes gaat afhandelen met me.
Paul
#frame2022
op 31-03-2022 02:43 PM
Hi @Paul157 , goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder.
Ik heb hierover direct even contact gezocht met mijn collega's van de promotieafdeling. Wat is het registratienummer wat je hebt ontvangen?
Ik zal deze dan doorzetten naar mijn collega's van de promotieafdeling.
Groeten,
Martijn
op 01-04-2022 07:45 AM
Hallo Martijn,
Mijn registratienummer is NLD6446342QTDCN
Alvast hartelijk dank voor je hulp!
Paul
op 01-04-2022 09:44 AM
Hi @Paul157, goedemorgen.
Dankjewel voor je berichtje! Ik heb het registratienummer direct doorgezet naar mijn collega's en mijn collega's van de promotie afdeling zullen je aanvraag opnieuw in behandeling gaan nemen 😉 Je krijgt hier uiteraard ook bericht van, houd je e-mail goed in de gaten!
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn