Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ci + module wordt ineens niet meer herkend door tv

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2020 11:39 PM)
7056 Weergaven
Loes1204
First Poster
Opties

Beste

tijdens het tv kijken ineens de melding ci+ module niet herkend door tv plaats module op de juiste wijze.

toestel al meerdere keren gereset, andere module andere kaart ( die op andere tv werken)

bij het instoppen van de module krijg ik ook dat opstart menu van de module niet.

mute 247 exit geeft aan Ciplus storage test succes

in het common interface menu kan ik ook niet bij de ci module

Model tv ue48hu7500

ci module van Smit en van quantaris

kaart van ziggo

heeft er iemand nog een idee??

0 Likes
5 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb 2 ideeën:

1: jij gaat de vraag krijgen of het een Benelux model is, eindigend op XXN (zie sticker op de achterkant van de tv)

2: met een dikte van 3,55 cm vermoed ik dat de tv zijn warmte slecht kwijt kan, waardoor het probleem kan ontstaan.

0 Likes
Loes1204
First Poster
Opties

Het is een benelux model

eij hebben de tv al 6 jaar

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Loes! 

Heb je de TV al gereset? En op welke softwareversie draait de TV momenteel?

rsz-846676
0 Likes
Loes1204
First Poster
Opties

Al wel 10 keer gereset naar fabrieksinstellingenz

en ook de laatste update erop.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je dit eens checken: Algemene interface controleren

Menu → Zenders → Algemene interface (wit of grijs)

• Wit → Module wordt herkend door TV. Controleer of de Smartcard op de juiste wijze in de module zit (de chip eerst in de module en moet naar de muur wijzen, of naar boven in geval van One Connect Box sleuf).
  • Controleer of het een 1.2 (paarse @Smit of grijze Neotion sticker) of 1.3 module is. 1.2 module? 1.3 module aan laten schaffen. 1.3 module? TV resetten zonder module.
  • Grijs → de TV voelt de CI+ module niet. Wanneer van toepassing de CAM-adapter loskoppelen van de TV, schoonblazen en terugplaatsen (het kan zijn dat de adapter niet goed zit of defect is). Controleer of de module op de juiste wijze in de CAM-adapter zit (het kan zijn dat de module niet goed zit of defect is). 
rsz-846676