op 07-06-2021 10:56 PM
Niet alleen de NPO app werkt niet meer, ook de Canal Digital app heeft er de brui aan gegeven.
Nog een probleempje. Ik heb plotseling een pratende mevrouw die vertelt wat ik zojuist heb gedaan met de remote. Hoe leg ik die mevrouw het zwijgen op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
08-06-2021 11:33 AM - bewerkt 08-06-2021 11:34 AM
Hoi @Chrisdus , Chrisdus,
Bedankt voor de info! Hierbij het pad naar de spraakgids:
Instellingen→Algemeen→Toegankelijkheid→Spraakgidsinstellingen→Spraakgids uitzetten.
Ik weet niet of je dit bericht van NPO al gelezen hebt:
"Op dit moment ondervinden we een probleem met de NPO Start App op de 2020 DTV toestellen.
Na het starten van de NPO App blijft het 2020 toestel enkel het NPO Start logo weergeven en gaat niet verder naar het overzicht met de content.
Dit is een verbindingsprobleem van de NPO server, geen probleem van de 2020 toestellen.
Er wordt aan gewerkt om de NPO Start App spoedig weer verbinding met de NPO server te laten maken."
Zou je misschien het topic als Opgelost ✅ willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!
https://allestoringen.nl/storing/npo/
op 08-06-2021 05:50 AM
Goedemorgen @Chrisdus ,
Met deze melding kan niemand op het forum iets beginnen zonder de gegevens van de tv 🤷♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
op 08-06-2021 10:18 AM
Begrijp ik Dick, maar omdat ik de meeste herstart pogingen vanwege de NPO app al eens heb uitgeprobeerd deed ik alleen een melding om te zien of er meer meldingen zouden komen. Blijkt een valse melding te zijn want het probleem doet zich niet meer voor.
Wat zich nog wel voordoet is de mevrouw die elke handeling mondeling bevestigt. Ik heb haar kennelijk aangezet, maar weet niet waar. Ik heb gezocht in instellingen maar niet kunnen vinden. Jij kunt me vast vertellen hoe ik die mevrouw de mond snoer.
op 08-06-2021 10:21 AM
Hoi @Chrisdus ,
Dat kan ik, maar niet zonder de Model Code van de tv.
Elke tv heeft vaak een andere menustructuur..
op 08-06-2021 10:39 AM
Goedemorgen Dick,
Type is 55Q74T (2020) dertig dagen geleden gekocht bij coolblue, zal dus geen schaduw import zijn. Software gecheckt vanwege de NPO perikelen en in orde bevonden. Dit moet je in staat stellen me uit te leggen hoe ik die mevrouw de mond kan snoeren.
groet, Chrisdus
08-06-2021 11:33 AM - bewerkt 08-06-2021 11:34 AM
Hoi @Chrisdus , Chrisdus,
Bedankt voor de info! Hierbij het pad naar de spraakgids:
Instellingen→Algemeen→Toegankelijkheid→Spraakgidsinstellingen→Spraakgids uitzetten.
Ik weet niet of je dit bericht van NPO al gelezen hebt:
"Op dit moment ondervinden we een probleem met de NPO Start App op de 2020 DTV toestellen.
Na het starten van de NPO App blijft het 2020 toestel enkel het NPO Start logo weergeven en gaat niet verder naar het overzicht met de content.
Dit is een verbindingsprobleem van de NPO server, geen probleem van de 2020 toestellen.
Er wordt aan gewerkt om de NPO Start App spoedig weer verbinding met de NPO server te laten maken."
Zou je misschien het topic als Opgelost ✅ willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!
https://allestoringen.nl/storing/npo/