Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Canal digitaal app foetsie

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2019 02:02 PM)
353 Weergaven
cat71
First Poster
Opties

Ik heb mijn samsung smart televisie ( UE40mu6100) met canal digitaal app erop aan mijn vader gegeven die net over de grens woont in Belgie.

Aangezien ze daar geen schotel mogen plaatsen was hij blij met de app zodat hij toch de NL commerciele zenders kon kijken. Nu ineens is de app weg en staat er niet meer de app van canal digitaal NL maar van TV vlaanderen, hoe kan dit?

We hebben de tv reeds van de muur gehaald en in Nederland weer aangesloten om te kijken of we daar wel de app konden downloaden, maar dat was niet zo. De Canal Digitaal app is niet vindbaar!

Wie heeft een gouden tip?

0 Likes
3 Antwoorden
Joost48
Navigator
Opties

Er is geen gouden tip. De TV krijgt het WIFI signaal via de "Belgische" router van je vader. Deze router "ziet' dat je een NL app van Canaldigitaal wilt gebruiken. Canaldigitaal heeft om uitzendtechnische redenen de gebieden afgeschermd zodat je bijvoorbeeld ook in NL niet de Belgische Canaaldigitaal via de app kan zien en andersom. 

Er mankeert dus niets aan de TV.

cat71
First Poster
Opties

Vreemd, Ik heb vrienden die ook in Belgie wonen ( 7 minuten verder) die wel gewoon de NL app op de tv hebben! ( met ook een belgische router ertussen!)

0 Likes
w26
First Poster
Opties

Heb je Belgie of Nederland als locatie gekozen?

0 Likes