Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bose AV35 aansluiten op samsung Qled 55q90r

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2020 11:02 AM)
2914 Weergaven
DlanorH
First Poster
Opties

Ik krijg het niet voor elkaar om het geluid via de boxen van de bose te laten gaan...de one connect box herkent het bose systeem maar dat is ook het enige...welke draden moet ik waar inpluggen. Ps ik heb ook een Expedia box van KPN erbij staan

0 Likes
9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @DlanorH,

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q90RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Is de huidige softwareversie van de tv de 1352.0 ?Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Hoe is de Lifestyle® V35 op dit moment aangesloten?
Indien via HDMI, van beide devices, Lifestyle® V35 en de OCB, de HDMI (ARC) poort gebruiken.

Graag verneem ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
DlanorH
First Poster
Opties

Alle types en versies kloppen zoals je aangeeft. 

Wat wil ik aansluiten:

One connect box: 4x HDMI (1x HDMI arc)+ aansluiting tv kabel..

KPN arris: ethernetkabel + HDMI

Wii u: hdmi

Bose av35 controle console: 1 HDMI out video to tv en 3x HDMI

Welke kabel moet waarheen en hoe in te stellen...?? 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @DlanorH ,

Misschien even niet goed mijn eerdere bericht gelezen 😉.

Ik ben bekend met het aantal aansluitingen van alle devices.

Mijn vraag is echter hoe je deze devices nu hebt aangesloten of wilt aansluiten.

Met name de Bose, want die heeft als voorkeur om deze te verbinden met een optische kabel..

Groet, Dick
0 Likes
DlanorH
First Poster
Opties

Ik heb alles via HDMI aangesloten...
Links van bose naar ocb...2e van links ook naar ocb maar die kan er uit volgens mij...derde is naar de Wii u en rechter naar kpn

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @DlanorH ,

Nog niet echt duidelijk. Ik kan het van hieruit natuurlijk niet zien.

Misschien even een foto uploaden?

Groet, Dick
0 Likes
DlanorH
First Poster
Opties

20200328_130309.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @DlanorH ,

Het wordt er niet duidelijker op. Wat bedoel je met deze zin: "2e van links ook naar ocb maar die kan er uit volgens mij".

"Volgens mij" is niet zeker weten. Wat zit daar op aangesloten? De rode en witte tulpstekkers gaan naar de bijbehorende boxen?

Ik zie hier noch de Wii U noch de "rechter naar kpn" op aangesloten. Lijkt me ook niet de bedoeling.

Wat is "kpn" volledig? Misschien handig om even onderstaande hanleiding te raadplegen:

https://assets.bose.com/content/dam/Bose_DAM/Web/consumer_electronics/global/products/speakers/ls_t1...

Groet, Dick
0 Likes
DlanorH
First Poster
Opties

Sorry doordat ik in de tussentijd alweer van alles heb geprobeerd klopte de beschrijving niet meer met de foto. De situatie is nu als volgt:Bose met links de HDMI die naar de ocb gaatBose met links de HDMI die naar de ocb gaat

Onder de ocb met linker HDMI van de Wii u midden HDMI is van de bose (arc) en rechts van het KPN  kastje die erbovenop staat...Onder de ocb met linker HDMI van de Wii u midden HDMI is van de bose (arc) en rechts van het KPN kastje die erbovenop staat...

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @DlanorH ,

Bedankt voor de foto's en de uitleg! Je hebt sowieso de HDMI kabel van de Bose verkeerd aangesloten.

De HDMI (ARC) poort op de OCB is poort 4. Daar moet dus je Bose op aangesloten worden en niet het KPN kastje.

Het andere eind van deze  HDMI kabel gaat naar de HDMI OUT (Video to TV) op de Bose 🤷‍♂️.

Dit is natuurlijk geen audio signaal en gaat zo niet werken. Je moet dus 1 van de 3 andere poorten gebruiken.

De Bose ondersteunt echter geen ARC. Om hiervan gebruik te maken, moeten beide devices hierover beschikken.

Dit zou ondermeer de oorzaak kunnen zijn. Als het omwisselen van de KPN en de Bose geen zin heeft, zou je kunnen overwegen om het geluid via een optische (Toslink) kabel te laten lopen.

Ik brijp even niet waarom er een coax kabel is aangesloten op de ANT IN van de OCB. Waar gaat deze naartoe?

Deze lijkt me overbodig als via de KPN tv kijkt.

Graag hoor ik weer van je..

Groet, Dick