Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Borrelbox promotie code

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2021 10:22 AM)
1141 Weergaven
francesco308cc
Student
Opties
Probeer de box te bestellen met de ontvangen promotiecode maar de site geeft aan code niet herkend of al gebruikt
Enig ide hoe ik dit kan oplossen?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @francesco308cc,

Ik wil even terugkomen op mijn vorige bericht.

Het is bekend dat er een aantal foutieve codes zijn uitgestuurd, wij zullen spoedig een nieuwe code sturen die wel werkt. Onze excuses voor het ongemak, je kunt de nieuwe mail op dit moment afwachten.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
CH55
Apprentice
Opties

Heb inmiddels een code gekregen die het wel doet. Heel hartelijk bedankt voor de moeite.

Groet, Corrie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

54 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @francesco308cc ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Waar is deze tv aangeschaft? Op welke site probeer je te registreren?

signatureee
Groet, Dick

francesco308cc
Student
Opties
Dank voor je reactie Dick
Het gaat om de ontvangen code voor de borrelbox heb daar dus wel een code voor maar die werkt niet zou ook niet weten wie mij daar mee kan helpen denk probeer eens hier misschien meer mensen met dit probleem
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Klein misverstandje tussen @Dick en jij zo te zien.

Begrijp ik goed dat je de code van ons ontvangen hebt maar deze nu niet werkt? Zo ja, deel dan ook jouw registratienummer.

Heb je al contact gehad met thuisuiteten.nl? Zo niet raad ik aan om dit eerst te doen.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ik wil even terugkomen op mijn vorige bericht.

Het is bekend dat er een aantal foutieve codes zijn uitgestuurd, wij zullen spoedig een nieuwe code sturen die wel werkt. Onze excuses voor het ongemak, je kunt de nieuwe mail op dit moment afwachten.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
Martine3
Journeyman
Opties

Beste Tessa,

Ik heb na een foutieve ontvangen code 3 x gebeld met jullie klantenservice en 3x is mij verteld dat de fout bij Samsung ligt en men druk bezig is dit op te lossen en is mij 3x beloofd dat ik zo snel mogelijk een nieuwe bruikbare code voor de borrelbox zou ontvangen. Je raadt het al: NIKS.
De actie is overigens voorbij, je kon nl. tot 12 dec de borrelbox ontvangen. 
Hoe gaan jullie dit oplossen?????

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Martine3, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heb je ook in je SPAM-box gekeken, wellicht is deze mail aan je aandacht ontsnapt. Van mijn collega's had ik begrepen dat de juiste codes alsnog waren verzonden.

Het klopt dat je de voucher niet meer kan verzilveren dit kon tot 12 december. Je geeft aan hier eerder al contact over te hebben gehad, wat is je registratienummer dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Martine3
Journeyman
Opties

Hoi Martijn,

Ik heb  zeker geen mail in mijn spambox van jullie ontvangen.

Bij het laatste telefoongesprek wat ik had bij jullie klantenservice zou is mij ook nog een kadobon beloofd, voor het ongemak. Die zou ook per e-mail worden toegestuurd, maar ook dat is niet gebeurd.

Mijn registratienummer is NLD4785224NJLWB

Die borrelbox actie is nu toch al afgelopen en dat interesseert mij ook eigenlijk niet meer. Het gaat om het principe. Samsung belooft iets, daarna 3x bij de klantenservice wordt er ook beloofd dat de mail met nieuwe code binnen 2 dagen wordt verstuurd, en vervolgens gebeurt er niets.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje. Als ik je gegevens erbij pak zie ik hier verder geen melding van staan. Wanneer heb je hier voor het laatst contact over gehad? Ik ga mijn collega's dan vragen om de telefoongesprekken terug te luisteren.

Het klopt dat het in 1e instantie niet goed ging met de vouchercode echter zijn er daarna wel werkende codes verstuurd. Wij hebben ook geen andere meldingen gehad dat dit niet is ontvangen of niet werkt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Martine3
Journeyman
Opties

Het eerste gesprek was met een dame met Surinaams accent, dat was op de dag dat ik de verkeerde voucher ontving, 17 november. 

Het laatste gesprek was met Kenneth , maar kan mij ook vergissen. ik heb geen naam opgeschreven, ervan uitgaande dat ik binnen 2 dagen een werkende code zou ontvangen. Het was 100% op een vrijdag. ik denk 26 november of 3 dec. Tussen het eerste en laatste gesprek heb ik geen idee wie ik heb gesproken.

Ik heb geen werkende code toegestuurd gekregen. En vreemd dat er geen melding in jullie computer staat mbt mijn 3 telefoongesprekken 

0 Likes