Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluray speler start op bij aanzetten tv

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2022 09:51 PM)
703 Weergaven
Bieris
Apprentice
Opties

Als ik de tv aanzet gaat de bluray speler automatisch aan wanneer de laatste keer dat de tv is aangeweest er een bluray film is opgezet en het nog op HDMI 2 staat(hier staat dus de blu-ray speler op aangesloten, de tv staat op HDMI 1 aangesloten). Ik krijg ook geen kans om eerst te kiezen tussen de HDMI opties. Wat kan ik hier aan doen (en nee ik ga niet iedere x de kabels van de blu-ray speler er uittrekken 😜).

Alvast bedankt voor de antwoorden  

#samsung #tv #blu-ray speler

0 Likes
3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Bieris ,

Zonder informatie over de apparatuur kunnen de forumleden hier niets mee beginnen 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:

Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Over welke blu-ray speler gaat het? "de tv staat op HDMI 1 aangesloten". Wat is er op HDMI 1 aangesloten?

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@OnnoJ  schreef:
Schakel voordat je televisie na kijken van een BlueRay uitzet eerst even naar een TV-kanaal...

Er is nog helemaal niet bekend hoe er tv gekeken wordt. Decoder? CI+ module? Alleen coax?
Wat er op HDMI 1 aangesloten zit, is onbekend. De rest van de apparatuur is ook nog onbekend.
Meestal heeft dit te maken Anynet+ (HDMI-CEC)..

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Bieris ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan nog vragen van mij open..

signatureee
Groet, Dick