op 15-02-2022 08:09 PM
Heb sinds kort een 65QN95AAT en daar aan verbonden mijn PS5 Met High Speed 2.1 kabel
maar sindskort na een aantal weken begint het scherm zwart te knipperen en dan weer beeld en dat speelt online
zeer storend.
Op Youtube wat gezocht en daar kwam ik iemand tegen die aangaf dat de 4K Poort op HDMI 4 zit maar heb nu alle poorten geprobeerd en op HDMI 4 gaat het helemaal van kwaad na erger en als ik gamemode waardoor hij vermoedelijk de 4K draait valt de boel uit en moet ik weer de PS5 opnieuw toevoegen HDMI kabel eruit halen erin en dan slaat hij hem op hoe krijg ik dit goed?
Ik hoop dat iemand een oplossing hebt.
op 16-02-2022 10:07 AM
Goedemorgen @Members_PF0fWN4 ,
Heb je al met een andere HDMI kabel getest?
Zou je de tv willen resetten?
Bij Instellingen→Algemeen→Resetten.
op 16-02-2022 11:55 AM
Hi @Members_PF0fWN4, goedemiddag.
Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 07-11-2022 08:36 PM
@Members_PF0fWN4 schreef:Heb sinds kort een 65QN95AAT en daar aan verbonden mijn PS5 Met High Speed 2.1 kabel
maar sindskort na een aantal weken begint het scherm zwart te knipperen en dan weer beeld en dat speelt online
zeer storend.
Op Youtube wat gezocht en daar kwam ik iemand tegen die aangaf dat de 4K Poort op HDMI 4 zit maar heb nu alle poorten geprobeerd en op HDMI 4 gaat het helemaal van kwaad na erger en als ik gamemode waardoor hij vermoedelijk de 4K draait valt de boel uit en moet ik weer de PS5 opnieuw toevoegen HDMI kabel eruit halen erin en dan slaat hij hem op hoe krijg ik dit goed?
Ik hoop dat iemand een oplossing hebt.
Hoi allen,
Jammer dat hier nooit meer een reactie op is gekomen, ik had hetzelfde probleem. Na verschillende dingen proberen was bij mij de oplossing om de HDCP setting in de PS5 safe mode, van automatisch naar 1.4 te zetten.
Hopelijk kan ik er we nog iemand mee helpen.
Mvg Jorg
11-11-2022 11:29 AM - bewerkt 11-11-2022 11:30 AM
Ok dit was achteraf ook niet de juiste oplossing. Door HDCP om te zetten naar 1.4 schakel je blijkbaar ook 4K uit en had ik nu nog maar max Full HD resolutie.
Nu heb ik geprobeerd of de oplossing ligt bij het uitschakelen van HDCP in het settings menu van de PS5 (niet safe mode). Hier later de resultaten van.
Wel raar dat een high-end Samsung televisie uit 2021, blijkbaar niet om kan gaan met HDCP 2.3. Komt hier nog een update voor of hoe werkt dat?
Mvg Jorg
op 11-11-2022 11:41 AM
op 11-11-2022 09:20 PM
Update:
HDCP uitzetten in het menu van de PS zelf helpt ook niet. Hopelijk kan er druk gezet worden op een oplossing hiervoor, want ik ben op het moment wederom niet blij met mijn keuze voor deze televisie en voor Samsung!
op 14-11-2022 03:14 PM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
op 15-12-2022 08:28 PM
Goedenavond,
Is hier onderhand al een oplossing voor? Het komt een week niet voor en vervolgens drie dagen aan een stuk.
mvg Jorg
Ps meekijken heeft geen zin omdat het niet regelmatig voorkomt
op 19-12-2022 03:16 PM
En aan de aansluiting kan het niet liggen, @jorguieta? Dan zal je het echt even aan moeten kijken, een andere mogelijkheid is er vooralsnog niet.
Groeten,
Joey