op 23-09-2020 07:31 PM
Wie bij Samsung kan mijn Bluetooth van mijn smart tv uitzetten. Hij vraagt hele tijd om verbinding met een apparaat en ik kan er niet achter komen welk apparaat dat is. Als ik op annuleren druk stopt mijn geluid er wel mee. Erg storend.
op 24-09-2020 09:27 AM
Goedemorgen @denholt ,
Dit is helaas niet uit te schakelen. Vaak wordt dit veroorzaakt door een device bij de buren.
Soms ook in een geparkeerde auto. Je zou het volgende kunnen proberen:
Bij Instellingen->Algemeen->Beheer externe apparaten->Apparaatverbindingen beheren->Toegangsmelding op 'Uit' zetten..
op 24-09-2020 09:33 AM
Misschien dat je een meekijk afspraak kunt maken zodat een medewerker de optie kan uitschakelen. Ik weet niet of ze dat hier in NL doen. @BruceH ?
op 24-09-2020 09:55 AM
op 24-09-2020 06:08 PM
Bedankt voor het antwoord. Helaas staat de toegangsmelding al op UIT. Heb gezocht naar de BT-600. Dit geeft hij aan als apparaat dat verbinding wil maken. Dit lijkt een Bluetooth dongle te zijn voor bijvoorbeeld een draadloze muis. Wij hebben dit niet en de buren zijn op vakantie en hebben geen computers aan staan.
op 24-09-2020 06:46 PM
Hoi @denholt ,
Lastig probleem. Kan ook voor een koptelefoon zijn en zelfs een Bluetooth Barbecue Thermometer 😜.
Zie je dit ook terug als je je Bluetooth op je telefoon aanzet?
Misschien kun je zo lokaliseren waar het ongeveer vandaan komt.
Het moet ergens in de buurt zitten, anders kan de tv het niet oppikken..
op 24-09-2020 09:30 PM
Heb/had soortgelijk probleem, heb een aantal weken geleden de naam van de TV veranderd in iets wat nergens naar verwijst en sindsdien geen last meer gehad.
Is het proberen waard lijkt mij.
op 25-09-2020 10:41 AM
op 25-09-2020 12:09 PM
Ok, ga ik proberen. Begrijp alleen niet wat de naam van het toestel er mee te maken kan hebben. Het proberen waard.
op 25-09-2020 12:11 PM
Bedankt, rechtsonder zie ik niets, wel rechtsboven;-). Zoals beschreven iets van een Bluetooth dongel. Maar waar zou ik Bluetooth voor nodig hebben? Heb wel een HEOS soundbar met losse subwoofer maar de soundbar is bedraad aangesloten.