op 19-03-2021 08:05 PM
Ik krijg het niet voor elkaar om het TV geluid via mijn BT hoofdtelefoon te laten verlopen.
Ik ga Home –> Settings –> Sound –> Expert Settings –> Wireless Speaker Manager –> Bluetooth Audio Devices.
Alleen geen apparaat te vinden ondanks dat de hoofdtelefoon op pairing staat.
Iemand een idee? Misschien nog ergens een andere instelling die moet worden aangepast?
Mvrg. Wilco
Opgelost! Ga naar oplossing.
20-03-2021 11:41 AM - bewerkt 20-03-2021 11:41 AM
Beste Dick,
Ik kon niet uit staan dat het originele plan niet lukte.
Wat geëxperimenteerd met de knopjes op de Denon hoofdtelefoon. Voor pairing stond dat je de play/pauze toets 4 seconden ingedrukt moet houden. Helaas stond er niet bij dat dit bovenop de 4 seconden was om de headphone aan te zetten!
In ieder geval na ongeveer 8 seconden de bewuste knop ingedrukt te houden vond de Samsung de Denon. Vervolgens kon die gekoppeld worden.
PS Ik had net de hulp op afstand ingeschakeld. Kennelijk hadden die het erg druk want ik kon geen reservering in tijd maken omdat alle tijden reserveerd waren.
Maar goed. Ik ben er uit. Hartelijk dank voor je meedenken.
Misschien hebben andere gebruikers met deze combinatie aan deze informatie er wat aan.
Mvrgr. Wilco
op 20-03-2021 11:48 AM
Hey @Wilco7 ,
Geen dank! Jij erg bedankt voor je terugkoppeling. Blijkbaar lukt de combinatie BT 5 en BT 4.2 dus wel op deze manier.
De info in de link, waar ik vanuit ging, klopt dus niet of het geld alleen voor een iPhone.
Weer wat geleerd. Goed dat je het nog even geprobeerd hebt.
Fijn weekend!