Hallo, mijn tv is plots uitgevallen. Niks werkt ik kan het menu ook niet gebruiken alsook zie je enkel als je dicht staat een blauw licht. Het... Bekijk bericht
65Q950TS
Na 3 weken genieten van schitterend beeld en geluid, nu alleen nog geluid. Na ongeveer 15 minuten na inschakelen beeld op zwart, wel... Bekijk bericht
Sinds kort kan ik mijn laptop niet meer draadloos verbinden met mijn Tv Q8 serie . Mijn laptop is HP envy , en tot voor kort ging het perfect . ik... Bekijk bericht
Wij hebben tot nu toe gewoon kunnen streamen via de Iphone naar de Samsung Crystal UHD 50TU7020 (2020). Als ik op de Iphone het streamings... Bekijk bericht
Hallo,
heeft iemand een idee of ik op deze tv een draadloze hoofdtelefoon kan aansluiten.ik vermoed dat de tv geen bluetooth heeft (ik vind... Bekijk bericht
Hoi,
helaas is mijn scherm beschadigd geraakt. Weet iemand met wat voor kosten ik rekening dien te houden om te laten repareren?
alvast... Bekijk bericht
Hallo eenieder ,
Hoe krijg ik de zgn Lip-Sync tussen mijn Samsung QE55Q95T Yamaha YSP5600 (soundbar) perfect???
Mijn tv is aangesloten op de... Bekijk bericht
Hi all,
Ik heb een Ziggo Horizon XL icm met een Samsung Qled2020 Q95T. Nu wil ik de one connect box en media box achter een tv meubel... Bekijk bericht
Ik wil graag mijn Resound TV-streamer t.b.v. mijn hoorapparaten aansluiten op de toslink-uitgang van mijn Samsung QE55Q80R televisie, zodat ik kan... Bekijk bericht
Hoi leden,
gisteren onze Q95T aan de muur gehangen. Kabeltjes erin afstellen en feest. echter komt de Harman Kardon AVR-156 niet uit de... Bekijk bericht
Hai, domdomdom... ik heb een vlekje op het scherm van mijn Samsung qe75q7fam met wasbenzine proberen te verwijderen.... het vlek was weg maar... Bekijk bericht
Hoi ik merk sinds kort dat er iedere maand 4.99 wordt afgeschreven van mij creditcard voor een samsung abonnement maar weet niet waarvan. ik heb... Bekijk bericht
Bij een Samsung televisie zijn er problemen met het beeld aan de zijkanten. Na contact met Samsung telefoon gekregen van Servilux. Ze zouden de... Bekijk bericht
Regelmatig valt het geluid van de aangesloten Bose soundbar ongewild over op de tv speakers. Op de tv verschijnt gelijktijdig de melding dat de... Bekijk bericht
Hallo,
Als eerst wil ik melden dat mijn TV buiten de 2 jarig garantie valt, het betreft een tv van 8 januari 2019.Dus hij is maar 'net'... Bekijk bericht