Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelde TV Samsung The Frame komt maar niet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2018 02:31 PM)
638 Weergaven
Botterhuis
Apprentice
Opties

Ik heb op 22 november een tv besteld. Deze zou vanaf 7 december geleverd worden. 

De status blijft op 'Wordt verwerkt' staan. Al 2x telefonisch contact gehad. Hij komt echt. Maar wanneer dan?  Wel raar als ik hem online ergens anders bestel ik hem morgen in huis kan hebben. Al met al dus een hoop ergenis. 

 

Hoe kom ik er nou achter of hij nog op korte termijn gaat komen? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik ben ermee bezig! @Botterhuis

 

Zodra ik meer duidelijkheid heb, kom ik bij je terug.

rsz-846676
BruceH
Community Manager
Opties

@Botterhuis, Vanwege het Black Friday success in heel Europa zijn er minder Frame TV’s onze kant op gekomen. Daarom kunnen we helaas pas op 28 december uitleveren.

 

Excuses voor het ongemak!

rsz-846676
0 Likes
Botterhuis
Apprentice
Opties

Kun je mij aangeven of de prognose nog steeds is dat de TV op 28 december komt? 

Zou toch handig zijn als ik inmiddels een beetje weet wanneer ik ervoor thuis moet blijven in deze dagen. 

 

 

0 Likes
Botterhuis
Apprentice
Opties

Wat wil op 28 december uitleveren bij jullie zeggen? Kan ik vanaf die datum pas contact opnemen met Dynalogic?

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het nog eens nagevraagd en hij wordt helaas in week 1 geleverd.

 

Er wordt nog contact opgenomen over het maken van de leveringsafspraak. 

 

Excuses voor het ongemak.

rsz-846676
Botterhuis
Apprentice
Opties

Bruce, 

 

Ik heb een mail gestuurd om mij een reactie te geven over hoe ik hier een officiele klacht over in kan dienen?

Daarop krijg ik maar helemaal geen reactie. 

Op oudejaarsdag heb ik een telefoontje gemist van Dynalogic. Ik ben toen gaan bellen en die meneer vertelde dat er op die afdeling geen telefonisch contact mogelijk is. Ik zou nog een belletje krijgen. Dat belletje is niet gekomen. 

Zojuist heb ik weer telefonsch contact gehad met Samsung. De TV is nog helemaal niet binnen. Ook deze mevrouw komt weer met het verhaal dat ze de komende dagen contact met mij op gaat nemen. 

 

Ik wil heel graag met iemand in contact komen die dit probleem kan oplossen. Bel welk bedrijf ook heb ik de TV morgen in huis. Ik wil daar alleen niet zelf de financiele consequenties van dragen.  Graag uw reactie. 

0 Likes
Botterhuis
Apprentice
Opties

Bruce, 

 

Ik heb een mail gestuurd om mij een reactie te geven over hoe ik hier een officiele klacht over in kan dienen?

Daarop krijg ik maar helemaal geen reactie. 

Op oudejaarsdag heb ik een telefoontje gemist van Dynalogic. Ik ben toen gaan bellen en die meneer vertelde dat er op die afdeling geen telefonisch contact mogelijk is. Ik zou nog een belletje krijgen. Dat belletje is niet gekomen. 

Zojuist heb ik weer telefonsch contact gehad met Samsung. De TV is nog helemaal niet binnen. Ook deze mevrouw komt weer met het verhaal dat ze de komende dagen contact met mij op gaat nemen. 

 

Ik wil heel graag met iemand in contact komen die dit probleem kan oplossen. Bel welk bedrijf ook heb ik de TV morgen in huis. Ik wil daar alleen niet zelf de financiele consequenties van dragen.  Graag uw reactie. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Botterhuis,

 

Ik heb de verantwoordelijke van de E-shop gevraagd om je van een statusupdate te voorzien. Ik ga er vanuit dat jullie er samen uit zullen komen.

 

We hebben geen kanaal om je klacht in te dienen.

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zie dat The Frame vrijdag eindelijk is binnen gekomen! Hoe bevalt 'ie?

rsz-846676
0 Likes
Botterhuis
Apprentice
Opties

Hoi,

 

Nou nog niet zo goed. Het bezorgen was een drama. De monteur kreeg hem niet goed ingesteld. Zaterdag is er direct iemand bij geweest om mij te helpen. Het is namelijk nogal raar dat je het geluid van je Sonos moet bedienen met de afstandsbediening van je oude t.v. Zaterdag heb ik uiteindelijk besloten alsnog een witte Sonos aan te schaffen. Dat staat beter bij de tv.  Die doet het nu alleen is het op geen enkele manier mogelijk om het geluid van de Sonos te bedienen met de afstandsbediening van de tv. Uren bezig geweest maar helaas. Dat moet nu allemaal via mijn telefoon. Al met al tot nu toe dus nog erg teleurstellend.

 

Helaas vandaag geen tijd om met de helpdesk van Sonos en Samsung aan de lijn te gaan hangen.

 

Wel op internet tegengekomen dat er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben.

 

De voorgeschreven manier hebben wij gevolgd en daarmee is het niet gelukt.

 

Jij nog opties?

 

Yvonne

0 Likes