Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

België: One solar remote en Yamaha RX-A6A en telenet TV box

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2022 11:36 AM)
254 Weergaven
Members_lpx95GC
First Poster
Opties

Ik kan mijn telenet TV box niet bedienen met de One solar remote.

Huidige configuratie: Telenet TV box (Arris DCX960-STB-TN   -->   Yamaha RX-A6A    -->    Samsung QD OLED 65S95B

Bij het instellen van de afstandsbediening word er gevraagd eerst het homecinema systeem in te stellen. In de lijst is de versterker echter niet te vinden.

De TV zelf herkent de versterker wel, want ik kan het volume bedienen met de afstandsbediening, op het volumeschermpje komt er dan RX-A6A(HDMI-eARC).

Is er een alternatief dat wel in de lijst staat dat ook compatibel is met de A6A?

Indien dit lukt, welk toestel moet ik kiezen voor de TeleneT TV Box?

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_lpx95GC, goedemorgen.

Via het menu van de TV kan je de afstandsbediening ook instellen als Universele Afstandsbediening. Druk op het huisje en ga naar Instellingen > Verbonden apparaten > Universele afstandsbediening. Houd je ons op de hoogte?

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200