Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld van tv valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2020 06:57 PM)
1165 Weergaven
dronkersmike
First Poster
Opties

Goededag,

Sinds vandaag valt het beeld van mijn qled 8k weg, maar ik heb dan nog wel geluid. Het is niet volledig donker, maar donkerblauw met witte schimmen. Soms gaat het beeld uit zichzelf weer naar normaal beeld of ik moet alle stekkers eruit trekken. Heb ook alles naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar maakt niks uit. Tv is net 4 maanden oud en best duur. Graag hoop ik dat iemand me kan helpen 

0 Likes
6 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @dronkersmike ,

Sorry, maar er zijn nogal wat 8K tv's, dus deze melding is zo niet oplosbaar 🤷‍♂️.

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
dronkersmike
First Poster
Opties

Hey,

Modelcode is QE55Q950RBLXXN

Softwareversie 1372

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @dronkersmike ,

Thanks! Dat moet niet mogen bij zo'n jonge tv! Enig idee na hoeveel tijd dit gebeurt?

Zou je de tv een poos 'kaal', dus zonder aangesloten devices, willen laten draaien?

Dit is om uit te sluiten of het aan randapparatuur ligt. Lijkt op een hardware issue.

Ik begrijp even de 4 maanden niet, want het introductiejaar van de tv is 2019.

Waarschijnlijk is dat de aankoopdatum geweest. Als het niet helpt, dan moet je dit onder de garantie laten vallen..

Groet, Dick
0 Likes
dronkersmike
First Poster
Opties

Hey, heb het even zonder randapparatuur laten draaien. Tv deed het weer even en ging na zo'n 20 min weer op zwart beeld. Ik heb zo het idee dat er iets niet goed is met het beeldscherm, want toen de tv weer uitviel liep ik erheen en raakte ik met mijn vinger het scherm aan en toen was er weer beeld. Ik heb de tv in juli gekocht, dus neem aan dat het nog onder de garantie valt. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @dronkersmike ,

Vervelend om te horen! Zeker nu met de komende dagen. Waarschijnlijk een hardware issue.

Uiteraard valt dit onder de garantie. Het probleem moet je melden bij de leverancier. Daar loopt namelijk je garantie.

Niet bij Samsung. Houd me even op de hoogte van de voortgang.

Ondanks alles toch fijne feestdagen toegewenst!

Groet, Dick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @dronkersmike,

Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍

rsz-846676