Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld op zwart

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2017 08:57 PM)
442 Weergaven
petalouda
First Poster
Opties

geen beeld op tv UE40J5200 Smart LED tv is 4 weken oud , alles al losgekoppeld gebeld naar samsung stappen gevolgd , menu inhouden etc  maar beel blijft zwart , afstandbedienig wel bedienbaar geluid en channel , nummerieke toetsen werken niet , batterijen gewisseld voor nieuwe geen effect , source verandert etc , geen effect , horizonbox losgekoppeld en coax op analoog ( nieuwe goedgekeurde kabel ) geen effect , stroom eraf gehad geen effect zouden een monteur sturen misschien maandag , iemand suggesties ? had verwacht dat de tv niet na 4 weken stuk zou zijn  pfffff 

0 Likes
5 Antwoorden
Davey
Helping Hand
Opties

Hey Petalouda, wat vreemd na 4 weken al. Gelukkig is er een monteur ingeschakeld. Is hij al langs geweest? Ik hoop dat het is opgelost. 

_________________________________

“If opportunity doesn't knock, build a door”

 


---------
Signature-S10
0 Likes
petalouda
First Poster
Opties

monteurin geschkeld zou gebeld worden voor afspraak , er is nog niet gebeld dus al 4 dagen geen tv 

0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Dan kan je het beste even een belletje plegen naar 088-9090100 om de status op te vragen. We zijn nog open. Als je al een reparatienummer hebt, hou die er dan bij. Dan moet het goed komen :winking-face:

_________________________________

“If opportunity doesn't knock, build a door”


---------
Signature-S10
0 Likes
PeterThuis
First Poster
Opties

Heb hetzelfde probleem sinds 2 maanden. Inmiddels is viermaal een monteur langs geweest en eenmaal is de TV opgehaald en weer teruggebracht. Het beeldscherm, de voeding, het moederbord en de decostrip (?) zijn vervangen.En nog steeds doet het beeld het niet. Blijkbaar is dit een hardnekkig Samsung probleem. 

Ben benieuwd naar een 'echte' oplossing. 

0 Likes
petalouda
First Poster
Opties

monteur zou dinsdag komen panel zou vervangen worden , hen voorheen ook samsung gehad lcd  nooit problemen mee gehad dus ik hoop dat dit eenmalig is , en aangezien toestel 4 weken oud is en het probleem zou zich meerdere malen herhalen dan neem ik aan dat ik toch wel een nieuw toestel zal krijgen ??????? 

0 Likes