Sinds een maand of iets werkt Spotify niet meer. De app styrt op maar blijft hangen bij het start scherm Bekijk bericht
Mooie hulp op afstand dienst is het inderdaad! Gelukkig is het op deze manier opgelost. ____________... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Sinds een maand of iets werkt Spotify niet meer. De app styrt op maar blijft hangen bij het start scherm Bekijk bericht Mooie hulp op afstand dienst is het inderdaad! Gelukkig is het op deze manier opgelost. ____________... Bekijk bericht |
Gisteren TV afgehaald (49KS7000). Eerste indruk is positief, voorlopig weinig veranderd aan de instellingen (digital clean view bijv. wel... Bekijk bericht Hoi rsca_rsca, Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst en welkom op de Samsung Community! Goed te lez... Bekijk bericht |
geen beeld op tv UE40J5200 Smart LED tv is 4 weken oud , alles al losgekoppeld gebeld naar samsung stappen gevolgd , menu inhouden etc maar beel... Bekijk bericht monteur zou dinsdag komen panel zou vervangen worden , hen voorheen ook samsung gehad lcd nooit prob... Bekijk bericht |
ik heb de SUHD TV UE55KS8000 nu 6 maanden en ervaar de volgende problemen. Als ik de Ziggo Horizonbox op de connectbox aansluit en dan optisch... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds kort zijn de kleuren van mijn tv (UE46EH5000) niet meer goed (geen smart-tv). Alles wat wit was, zoals de ondertiteling, is nu... Bekijk bericht Niet 1 keer maar 2 keer was de truc. In heel veel gevallen is een factory reset de oplossing. Veel k... Bekijk bericht |
Ik heb zojuist een firmware update gedaan op mijn vandaag binnengekomen HW-K450 met de laatst aanwezige firmware op de website (te weten 1005.4).... Bekijk bericht Zou tof zijn als 'ie het ook nog fatsoenlijk deed (zie https://eu.community.samsung.com/t5/Thuisbios... Bekijk bericht |
Aankomend weekend gaan wij een nieuwe TV aanschaffen en na alle zeer positieve reviews gaat onze voorkeur uit naar een UE55KS8000, dat past prima... Bekijk bericht Hi PascalP, Dat vind ik een hele goede vraag! Ontzettend gaaf dat je een nieuwe televisie gaat aansc... Bekijk bericht |
hallo, ik heb een UE50HU6900SXXN en probeer via hdmi (alle poorten geprobeerd) een eminent 7075dts aan te sluiten. je ziet heel even opstart... Bekijk bericht Wil je het proberen met een andere hmdi kabel? Als het daar niet aan ligt en de TV kan verder wel ge... Bekijk bericht |
Is er iemand die mij kan helpen met het installeren van Netflix op mijn smart tv Ik heb een UE46D5720 smart tv en als ik Netflix wil installeren... Bekijk bericht Hoi Harry, Volgens deze pagina met alle ondersteunde modellen ondersteunt Netflix jouw model TV niet... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb sinds 2 jaar een HW-H750 soundbar aan mijn Philips TV gekoppeld via HDMI Arc. Dit werkt prima, vond alleen het geluid teveel... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een Samsung Smart TV UE40EH5300 met een wifi-dongle. Tot op heden werkte deze dongle prima. Maar nu ziet de smart tv deze... Bekijk bericht Ik ga me er ook even mee bemoeien hoor Je er vanuit gaan dat de dongle stuk is. Je zou het in nog ee... Bekijk bericht |
Beste, ik heb een samsung UE40ES6100W, hierop is netflix geinstalleerd dewelke opstart maar in een zeer verouderde versie. Hierdoor heb je vrij... Bekijk bericht Dan is de enige optie een Chromecast.. Ik gok er ook op dat de app op jouw tv geen update meer krijg... Bekijk bericht |
Hallo, Ik ben van plan om een nieuwe TV aan te schaffen (UE55KS8000), maar gezien ik in Zuid-Limburg dicht bij de grens woon, wil ik deze... Bekijk bericht Goedenavond @nielsjeurissen , Niels, Dat is geen enkel probleem. De letters XXN aan het eind geven a... Bekijk bericht |
Ik heb deelgenomen aan de cashbackactie en een mailtje van Samsung gekregen met de titel "bedankt voor je deelname". Echter is de mail voor... Bekijk bericht Hoi Martijn, Er is inderdaad een probleem met lege mailtjes. Als je dat mailtje hebt gekregen, is je... Bekijk bericht |
Heb op internet aangesloten maar.kryg geen app en kan ook niet op internet via tv terwel die wel verbinding heb Bekijk bericht |
Hoe krijg ik het geluid van mijn radio (home cinemaset) via de soundbar J355? (Via de tv/dvdspeler loopt het via bluetooth). Bekijk bericht Super fijn om te horen! Je hebt het helemaal zelf kunnen oplossen 🎉 Veel plezier met die klassieker... Bekijk bericht |
Ik heb een grote 0 in beeld aan de rechterkant van het scherm, televisie gister aangeschaft. Heeft iemand een idee hoe ik deze 0 uit het scherm kan... Bekijk bericht Hey martijnvvr, Dat is vreemd zeg :smileyfrustrated: Ik durf niet direct aan te geven wat je precies... Bekijk bericht |
De harddisk voor opname werkt niet op de diverse usb poorten. Wat doe ik Fout? Komt uit ander merk tv, moet deze nog geformatteerd worden en hoe... Bekijk bericht |
Heel blij dat de spotify app op de samsung Tv is gekomen. ik heb de UE48JU7000. ik heb de app al verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar blijft... Bekijk bericht Hier sinds 2weken de eigenaresse van de nieuwe Samsung qled tv 2018, bij mij werkt Spotify ook niet ... Bekijk bericht |
Goedendag Ik wil op een Samsung tv Digitale zenders installeren maar Kan dit nergens vinden. Hij installeerd alleen analoge zenders ... Bekijk bericht Hoi PeterPols, Ik wil je hier graag bij helpen! Kun je bladzijde 114 van de handleiding eens doornem... Bekijk bericht |