hoi ik heb dus een probleem met mijn buitenlandse buren
als ze hun laptop aanzetten dan gaat mijn soundbar hw-j355 op bleutooth.....
ik weet... Bekijk bericht
Beste Samsung bezitters.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten voor mijn probleem.
Ik heb de Samsung ue49ks7000 tv. Nu als ik of tv of Netflix... Bekijk bericht
Ik heb sinds deze week de soundbar HW-K950. Deze heb ik verbonden via HDMI-OUT (TV-ARC) naar m'n TV U55KS8000 HDMI-4 (ARC). Volgens het boekje... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung 65HU8500 gekocht in Nederland (aankoopnota 31-12-2014) met 2 jaar garantie werd mij verteld.
Dit toestel heb ik later... Bekijk bericht
Beste leden, graag jullie hulp.
Onze 6 jaar oude Samsung LE32C450E1W heeft een probleem. We willen hem niet laten repareren vanwege de kosten.
... Bekijk bericht
Hi
Sinds donderdagmiddag , 25 jan, gaat mijn tv aldoor vanzelf aan/uit. Heb de stroom eraf gehaald meerdere keren maar niets lijkt te werken.... Bekijk bericht
Graag de HDR update voor de UE55JS8500 aub....In Amerika heeft de UN65JS8500 die update al gekregen, dus voor de UE-model moet dit ook wellen... Bekijk bericht
Ik heb gisteren een Samsung rv gekocht en nu ontdekte ik vanavond linkse onder een blauwe vlek
Weet iemand hoe dit kan en of ik dan naar de... Bekijk bericht
Heb net een nieuwe tv, de UE40KU6020. Prachtig ding, behalve dat ik elke keer moet aangeven welk geluid ik wil voor optisch uit. Bij Netflix... Bekijk bericht
Ik heb nu ongeveer 6 weken de Samsung hw-k950 in huis. wat mij op valt is allereest het mooie geluid, maar ook het feit dat ik geen surround sound... Bekijk bericht
UE48H6700SLXXN is van tijd tot tijd niet bedienbaar. Lijkt soort overbelasting data. Geen verbinding met internet. Reageert niet of zeer traag op... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds kort een Samsung smart tv (UE40J6240) gekocht,alles netjes volgens de voorschiften geinstaleerd,
krijg bij het aanzetten van... Bekijk bericht
Op mijn EU55KU6020WXXN wil ik een bluetooth toetsenbord aansluiten. Maar na Invoerapparaatbeheer krijg ik NIET 'bluetooth toetsenbord en... Bekijk bericht
Ik bezit een tv Samsung UE46F5000. AWXXN en zins kort een Samsung home cinema HT-J-5500
Echter om het geluid van de tv via de home cinema weer te... Bekijk bericht
Hallo,
sinds eind november 2016 ben ik in het bezit van deze prachtige tv.
Echter heb ik wat problemen met de snelheid van de internet... Bekijk bericht
Enig idee waar deze app is? Volgens Playstation zou die er tussen moeten zijn. Echter zie ik alleen een andere streaming dienst, namelijk die van... Bekijk bericht
Screen mirroring tussen m'n tablet en tv werkt niet. Het werkt wel met de Youtube app, maar foto's of het hele scherm lukt niet. Er wordt... Bekijk bericht