Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

kan geen netflix installeren

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2017 11:21 PM)
1904 Weergaven
harry5002
First Poster
Opties

Is er iemand die mij kan helpen met het installeren van Netflix  op mijn smart tv

Ik heb een UE46D5720 smart tv en als ik Netflix wil installeren loopt mijn tv vast met een zwart scherm.

Ik kan dan niks meer zonder hem eerst weer opnieuw op te starten

een andere app kan ik wel installeren.

Wie weet raad 

Groetjes Harry

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Harry,

Volgens deze pagina met alle ondersteunde modellen ondersteunt Netflix jouw model TV niet. Netflix ondersteunt alleen TV's van 2012 of recenter, en jouw model komt uit 2011. Op een niet ondersteund model kan de app niet worden geïnstalleerd.

Ik kan je wel voor een paar tientjes de Google Chromecast aanraden. Deze streamt ook heel goed, ondersteunt Netflix en is natuurlijk een veel goedkoper alternatief voor een nieuwe TV kopen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Harry,

Volgens deze pagina met alle ondersteunde modellen ondersteunt Netflix jouw model TV niet. Netflix ondersteunt alleen TV's van 2012 of recenter, en jouw model komt uit 2011. Op een niet ondersteund model kan de app niet worden geïnstalleerd.

Ik kan je wel voor een paar tientjes de Google Chromecast aanraden. Deze streamt ook heel goed, ondersteunt Netflix en is natuurlijk een veel goedkoper alternatief voor een nieuwe TV kopen.

kevin-sig
0 Likes