TV ziet wel dat er HDMI aanwezig, d.w.z. zodra er een apparaat via HDM aangesloten wordt ziet de TV een apparaat, echter geen van de HDMI poorten... Bekijk bericht
krijg om de minuut een smart tv logo met specificaties in de linker bovenhoek.
gaat om tv type ue40d6200 .
Minuut aan .....Minuut uit.
Hoe... Bekijk bericht
hoi
ik heb sinds een paar weken een samsung tv type ue55ku6020 , een week geleden begon de tv raar te doen en het geluid hield er spontaan... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds 3 dagen deze pracht TV aan de muur.
Maar helaas krijg ik de HDR melding er niet voor op Netflix als ik Marco Polo wil gaan... Bekijk bericht
Goedemiddag,
kan iemand mij vertellen hoe lang de kabel is van de one connect box naar de tv, en of deze misschien te verlengen is of om deze... Bekijk bericht
De DAR-X1R home cinema van Sony heeft geen HMDI aansluiting.
Mijn SamsungUE40 serie 6 heeft geen scart.
Beide hebben wel Component (de 3 kabels... Bekijk bericht
Standby killer samsung UE55KS7000.Wij hebben momenteel de Sony receiver, de satelliet onvanger, de subwoofer en de Samsung LCD televisie met een... Bekijk bericht
Goededag,
ik heb problemen met mijn smart tv
type: ue32eh5300
als ik mijn tv aan wil zetten dan blijft mijn beeldscherm zwart maar er... Bekijk bericht
Mijn soundbar HW-K360 verbindt niet met de Audio Remote App (android). Bluetooth staat aan op mijn telefoon, die zou de soundbar moeten herkennen,... Bekijk bericht
Bij het opstarten van mijn KS7000 komt in beeld Bronnen en Apps, deze zakt weg naar een 30+ seconden, soms vind ik dit te lang, is deze tijd... Bekijk bericht
Sinds eind deze week de tevreden eigenaar van de Samsung Soundbar HW-K650.
Ik heb echter wel een probleem, waar ik niet aan uitkom. In... Bekijk bericht
hoi ik heb dus een probleem met mijn buitenlandse buren
als ze hun laptop aanzetten dan gaat mijn soundbar hw-j355 op bleutooth.....
ik weet... Bekijk bericht
Beste Samsung bezitters.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten voor mijn probleem.
Ik heb de Samsung ue49ks7000 tv. Nu als ik of tv of Netflix... Bekijk bericht
Ik heb sinds deze week de soundbar HW-K950. Deze heb ik verbonden via HDMI-OUT (TV-ARC) naar m'n TV U55KS8000 HDMI-4 (ARC). Volgens het boekje... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung 65HU8500 gekocht in Nederland (aankoopnota 31-12-2014) met 2 jaar garantie werd mij verteld.
Dit toestel heb ik later... Bekijk bericht
Beste leden, graag jullie hulp.
Onze 6 jaar oude Samsung LE32C450E1W heeft een probleem. We willen hem niet laten repareren vanwege de kosten.
... Bekijk bericht
Hi
Sinds donderdagmiddag , 25 jan, gaat mijn tv aldoor vanzelf aan/uit. Heb de stroom eraf gehaald meerdere keren maar niets lijkt te werken.... Bekijk bericht