Dus een waardeloos ding, hij doet niet wat er beloofd is in de TV reclame , ik ben er vuil ingegaan helaas.
Ik kocht hem juist voor de ambiente... Bekijk bericht
Beste,
Allereerst even aangeven dat ik een leek ben (in deze) en heb alleen wat info via internet kunnen achterhalen.
Het volgende is... Bekijk bericht
Mijn Samsung smart tv UE55JU7000LXXN springt op standby zodra ik de One connect box koppel.( tv gekocht januari 2016...nooit problemen gehad) Zowel... Bekijk bericht
Hoi. Sinds een aantal dagen werkt de Netflix app niet op de UE46F8000SL. Alle stappen doorlopen. Smarthub gereset. Alle andere apps werken wel... Bekijk bericht
Hi al,
Wat zijn de verschillen tussen de UE43NU7450 en UE43NU7470?
Op de website vind ik geen verschillen tussen beide modellen.thanks,
Bart
... Bekijk bericht
Ik heb een wat oudere TV hier staan, maar sinds vrijdag het probleem dat hij op de beide HDMI poorten blijft aangegeven "geen signaal". Op... Bekijk bericht
Hi All,
Onze Samsung TV van de 7000 serie heeft zoon mooie One Remote. Deze werkt best goed op Telfort, Apple TV, Panasonic Blueray allen... Bekijk bericht
Ik heb vorige week de Samsung The Frame 2018 65 inch gekocht. Op de website van Samsung las ik het volgende:
The Frame 2018’s enhanced... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb via het instellen van de universele astandsbediening telfort kunnen koppelen en het is mogelijk om van zender te wisselen met de... Bekijk bericht
De volgende video aps: NPO, RTL XL en twitch werken om een of andere reden niet (meer). Als een stream wordt geladen blijft het scherm zwart en... Bekijk bericht
Op mijn blue-ray speler gaat het geluid opeens omlaag zonder dat iemand de bediening aanraakt. Het lijkt er op dat ergens dezelfde frequentie wordt... Bekijk bericht
Beste,
Na de 1231 update vergeet mijn tv na ieder gebruik de instellingen van de smarthub / universele afstandsbediening . Met name dat er een... Bekijk bericht
Als ik via het "internet-icon" internet bekijk dan zien alle afbeeldingen er erg verzadigd en opgeblazen uit. Hoe kan ik die instellingen... Bekijk bericht
Ik zit al een tijdje te kijken naar een nieuwe TV en overweeg ik de UE55NU7100 of de UE55NU7170 aan te schaffen. Echter kan ik niet echt vinden wat... Bekijk bericht
Hallo,
Vanaf gisteren heb ik het hele vervelende probleem dat mijn Samsung UHD UE55MU7050 tv niet meer opstart. Het rode led lampje knippert... Bekijk bericht
Mis diverse populaire IPTV apps op de 2018 Qled
Oa SoPlayer en IPTV smarters.
Ja heb Smartiptv en Norago gezien, maar gebruik ik niet.
... Bekijk bericht
Geacht forum.
Hoe kan ik programma’s herhaaldelijk dus wekelijks opnemen met harde schijf.
Sommige programma’s staat als serie aangegeven en... Bekijk bericht