Ik heb bijna een jaar nu een 55QN93D tv met een soundbar HW-S800D. Tot op heden is het een grote frustratie. Nu meerdere keren al compleet random... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Ik heb bijna een jaar nu een 55QN93D tv met een soundbar HW-S800D. Tot op heden is het een grote frustratie. Nu meerdere keren al compleet random... Bekijk bericht |
Geachte Heer of Mevrouw, Tevredenheid wat betreft Samsung is hoog bij mij. Ik heb meerdere Samsung producten en ben altijd erg tevregen geweest.... Bekijk bericht Hoi @JoukeStevenLangen , Bedankt voor je leuke terugkoppeling en complimenten!Fijn dat je het zo heb... Bekijk bericht |
Kan nietmeer in mijn instellingen, tv 📺 zegt altijd niet beschikbaar, kan nu niets meer aanpassen aan mijn tv 📺, heb alles... Bekijk bericht Goedemiddag @Members_JnONdXC , Lastig op te lossen zonder de gegevens van de tv. Er zijn nogal wat "... Bekijk bericht |
Er verschijnt ineens een dikke streep en ook een dunnere horizontaal over het beeldscherm. Op alle zenders, dus m.i.z de tv stukstuk. Gelukkig... Bekijk bericht Hey @tinychristina , Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk wordt het naar wens opgelost!Houd je o... Bekijk bericht |
Ik ben mijn one connect box voor mijn 77s95d kwijtgeraakt in een verhuizing. Ik wil graag een nieuwe bestellen. Kan Samsung deze leveren? Bekijk bericht Goedemorgen @MonHonig , One Connect Boxen worden geleverd bij de tv en zijn niet los verkrijgbaar.Oo... Bekijk bericht |
Beste Samsung, mijn samsung the frame tv gaat niet meer aan, maar de box doet het wel, de afstandbediening blijft knipperen en we hebben vaak... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Waarom kan ik netflix niet in HDR10+ kijken? m'n tv 75qn900b zou dit moeten kunnen, komt er een update... Bekijk bericht Goedeavond, volgens mij ligt het probleem zowel bij Netflix als Samsung ivm av1 codec die ge update ... Bekijk bericht |
Mijn televisie ue55mu6220w heeft het helaas begeven en wil niet opstarten. Na wat testjes zoals plug tussen powerbord en moederbord losmaken hen ik... Bekijk bericht Het zijn beide vervangende onderdelen. Als het problemen zou geven, dan zouden ze niet op de site st... Bekijk bericht |
Is the 85" Neo QLED 8K Smart TV QN900D compatible with the One Connect Box and Cable? If so, do the One Connect box and cable come included? ... Bekijk bericht Goedemiddag @ETO814 , Deze tv wordt geleverd met een One Connect Box. Zie Spec -> Connectiviteit: ht... Bekijk bericht |
Onze Frame tv doet raar. Bij het scrollen door de gids met de (solar) remote, zorgt één keer drukken op de remote knop voor het verspringen van... Bekijk bericht Hoi @BerrieBiko , Vervelend dat het nog niet is opgelost! Er is inmiddels voldoende geprobeerd en ui... Bekijk bericht |
Sinds enkele maanden problemen met mijn smart-tv. Tijdens het kijken valt ineens het beeld weg + grote vlekken, de tv begint dan automatisch... Bekijk bericht Dat is mooi om te lezen Gunther, Ik wens je nog veel kijkplezier met jouw televisie! Je kan ons geru... Bekijk bericht |
Onze nieuwe S95D levert als we alleen de TV speakers gebruiken netjes een optisch signaal aan mijn hoortoestellen TV streamer, zodat ik stemmen net... Bekijk bericht |
Goedendag, Sinds afgelopen week in het bezit van een Samsung OLED 4K 55S95D (2024) met een Sonos Beam Gen2. Alles werkt en zijn eigenlijk de... Bekijk bericht Hoi @Sebas88 , Lijkt mij dat hetgeen je wilt niet mogelijk is. Ik zie verder geen andere oplossing.. Bekijk bericht |
ik heb een Premium UHD TV 7-Serie UE55MU7070l en zoek het type one connect mini dat compatibel is voor deze tv kan iemand me het juiste type,... Bekijk bericht @laurentvs , Het Service Menu is bedoeld voor monteurs. Niet om zelf in te gaan rommelen.Ik kan je d... Bekijk bericht |
Hallo, Wij hebben sinds enkele jaren een Frame tv. Deze wordt 's avonds met de afstandsbediening uitgezet. Als we de tv 's morgens weer... Bekijk bericht Hoi @Jo2303 , Jo, Ook met nieuwe batterijen getest? Geen blokkade van de IR-sensor? Of vuil?De IR-se... Bekijk bericht |
Ik heb ,op aanraden van een winkel, een 32" frame tv gekocht voor de ambient mode. Dit vooral voor klok en weer op het display te vertonen. Na... Bekijk bericht Hoi @Pvg007 , Dat is geen beste reclame. Verstandig om ergens anders te kopen. Laat je wel goed voor... Bekijk bericht |
Op 19 februari 2025 hebben we een nieuwe 55-inch Samsung QLED TV aangeschaft, model QE55Q73DATXX. De dag erna hebben we de televisie aan de muur... Bekijk bericht |
TV Model: GU50TU8509UXZG - casten lukt niet meer sinds 2024 / beeldscherm wordt niet gevonden door Windows 11 en ook niet door IOS.Huidige TV... Bekijk bericht Hallo @Nic543, Dat is inderdaad bijzonder. Ik help je graag verder! Ter controle; had je ook de stek... Bekijk bericht |
Beste Allemaal Ik heb dit type Samsung Qled tv QE43Q65CAUXXN nu wil ik de app IBO Playe Pro installeren mijn vraag is is dat mogelijk en is de... Bekijk bericht @jo1968 , Als je hem hebt gevonden in de Store van de tv dan kun je hem gewoon installeren.De app is... Bekijk bericht |
Sinds een ruim jaar hebben wij een mooie Q77BA van Samsung. De tv heeft tot voorkort prima gewerkt maar de laatste tijd worden we helemaal gek... Bekijk bericht Hey @Roy_1982 , Roy, Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk wordt het naar tevredenheid opgelost! ... Bekijk bericht |