Hallo goedenavond ik heb een klein met de nadruk op klein probleempje met mijn samsung smart tv om de 2 maanden verliest mijn tv verbinding met al... Bekijk bericht
Van de week kregen we een foutmelding bij het openen van de app store. Geen serververbinding. We hebben het netwerk gereset en de tv is verbonden... Bekijk bericht
Nou hier ook een samsung met een grote witte vlek, is uit 2015, maar gezien de verhalen kan je garantie wel vergeten.
Vorige tv was de stekker... Bekijk bericht
Ik heb plots geen geluid meer uit mijn tv, zogezegd is het geluid op de hoofdtelefoon aangesloten maar heb hier niets aan gedaan.. was gewoon tv... Bekijk bericht
De nieuwe firmware voor de 2020 modellen is inmiddels uit, maar helaas is er nog geen update voor de 2018 modellen voorzien. wanneer worden deze... Bekijk bericht
Goededag, ik heb laatst een samsung tv gekocht waar ik een cashback vanuit kan benuttigen. Maar ik krijg telkens een email terug dat ik moet... Bekijk bericht
Hi,
Ik wil graag een langere One Connect mini kabel bestellen voor the Frame 32 inch 2020 (QE32LS03TBW). Ik denk dat het model nummer van... Bekijk bericht
Waarschijnlijk do o r per ongeluk een verkeerde knop op de afstandsbediening te drukken krijg ik nu continue een vreselijk irritante harde stem die... Bekijk bericht
Ik heb de 65Q90R TV en HW Q90R soundbar gekocht onder de veronderstelling dat de combinatie perfect zou werken. Het lijkt erop dat de sounbar Dolby... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
dit jaar de Samsung QE55Q64RALXXN aangeschaft. wat meteen opviel was dat de TV na aanzetten een harde tik geeft en dit nog... Bekijk bericht
Mijn TV Samsung Tv UE46D8000 herkent niet de USB-stick SanDisk USB 3.1 Gen 1 Solid State Flash Drive 256 GB.
Als men Source oproept op... Bekijk bericht
Bovengenoemde tv gaat niet meer aan, resetten via afstandsbediening/tv controller heb ik geprobeer zonder resultaat. Af en toe komt het... Bekijk bericht