Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Casback wilt niet lukken

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2020 05:18 PM)
344 Weergaven
EsraToksoz
First Poster
Opties

Goededag, ik heb laatst een samsung tv gekocht waar ik een cashback vanuit kan benuttigen. Maar ik krijg telkens een email terug dat ik moet corrigeren om de volgende “ een foto van de uitgeknipte steepjescode van de verpakking met daarop de modelcode, de EAN-code en het SerieNummer aangeleverd”. Ik heb inmiddels al 4x gecorrigeerd, en telkens lever ik ook de goede foto. Maar ik snap niet waarom ik telkens opnieuw zo’n bericht krijg. Wat kan ik hieraan doen?

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een registratienummer? En kan je mij de foto even sturen in een privébericht? Dan kan ik kijken of ik hem voor je erbij kan laten zetten.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Bertusb
Apprentice
Opties

Goedemorgen , ik heb ook een afwijzing ontvangen omdat ik drie pogingen heb gehad
bizar tv hangt , aankoop bon is goed , foto van doos , ik begrijp van Samsung dat ik de verkeerde streepjes code heb , ik zie op mijn foto’s er maar een op de doos , dit is echt heel bizar net of ik fraudeer

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bertusb,

Ik help je graag op weg.

Kun je mij de foto's sturen die je al hebt, en foto's maken van de achterkant van de TV, hier zit en sticker met de modelcode en het serienummer. En een foto van het menu van de TV, Menu -> Ondersteuning -> Contact opnemen met Samsung, waarbij een deel van de kamer waar de TV staat zichtbaar is.

Dan ga ik er vanuit dat het goed komt 👍

rsz-846676
0 Likes
Bertusb
Apprentice
Opties

Dat is positief nieuws en fijn te horen , de TV hangt aan de muur boven een niet te verplaatsen meubel , ik heb deze samen met een buurman er moeten in tillen , ik zal staks proberen met mij dochter hem er af te krijgen om foto van de achter kant te kunnen maken , moet ik alle foto,s hier uploaden ?IMG_1035.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb je privebericht beantwoord 👍

rsz-846676
0 Likes
Bertusb
Apprentice
Opties

Het is gelukt, ik kreeg bericht dat het is goed gekeurd en het geld is overgemaakt , fijn dat het via dit forum in orde gekomen is, wel jammer dat het eerste telefonische contact met Samsumg deze persoon totaal niet de vermurven was ,nee meneer U heeft drie pogingen gedaan en dat is het geen herstel meer mogelijk ,  BruceH bedankt voor het in orde maken gr Bertus 

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het binnen is @Bertusb 👍

rsz-846676
0 Likes