Hallo, Sinds kort (een week om precies te zijn) hebben wij een Samsung Tv uit de Q6T series. Wat ons opviel was dat, wanneer wij de... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Hallo, Sinds kort (een week om precies te zijn) hebben wij een Samsung Tv uit de Q6T series. Wat ons opviel was dat, wanneer wij de... Bekijk bericht |
|
Helaas zien wij al sinds midden dit jaar een hinderlijke verticaal gewolkte witte schaduw streep/balk rechts op het scherm en nadat deze af en... Bekijk bericht Hoi Dick Dank voor je uitgebreide berichtgeving. Ik ga nu idd even achter Mediamarkt aan en hou je o... Bekijk bericht |
|
Ik wil hier even mijn zeer slechte ervaring kwijt over de service van samsung Nederland. 1 jaar geleden heb ik een 65inch tv gekocht van... Bekijk bericht Hi @Joekel, Om te beginnen bedankt voor de uitgebreide uitleg, helder! Ik zou graag met je meekijken... Bekijk bericht |
|
Wij hebben sinds kort de Samsung 65Q70T TV en willen graag de one remote afstandsbediening koppelen aan de Proximus TV decoder v7. Via de optie... Bekijk bericht Hai, wat heb je geprobeerd om het op te lossen wat was het resultaat? Heb je gekeken of er aan de ka... Bekijk bericht |
|
Begin juli dit jaar hebben we de 65TU7000 gekocht. Mooi ding hoor, prachtig beeld! maar af en toe is hij even de weg kwijt. Dan begint het beeld... Bekijk bericht |
|
Geachte lezer Ik moet inloggen op mijn Samsung account maar die weet ik niet meer.Als ik een nieuw account wil maken dan staat er dat die al... Bekijk bericht Hi @surfoma, Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan kun je nog contact opnemen met Samsung Content & ... Bekijk bericht |
|
Beste @Freddegroot , Fredde, Dit is natuurlijk geen melding. Totaal geen gegevens , dus totaal ondui... Bekijk bericht |
|
Ik heb een Samsung qe65q8f (2018) en hij geeft een foutmelding (Voeding van apparaatfout controleren) als ik mijn Xbox one aansluit. Ik heb al... Bekijk bericht Oké @NielsGehasse, goed om te weten! Stuur mij even een privébericht, dan kan ik de aanvraag voor ee... Bekijk bericht |
|
Ik heb een nieuwe samsung qled 65 inch 95 serie. Installatie ging goed, ook de combi met de next werkt. Alleen het uitzetten van de next box... Bekijk bericht Goedenavond @Marcelsnellen , Marcel, Waarschijnlijk bedoel je een Q95T-serie. Dit zegt niet zoveel. ... Bekijk bericht |
|
Heb geprobeerd om de tv te registreren, maar als ik het type invoer of wat dan ook, komt hij niet naar voren. Het gaat om een QE65Q900TSL 2020.... Bekijk bericht Het is gelukt, was wel even zoeken. ik heb het via de promotie kunnen registreren. Bekijk bericht |
|
Ik heb een samsung UE40H7000SLXXN Tv thuis. Is dit mogelijk om de TV automatisch op te starten ( met een start-stopschema), met een screensaver... Bekijk bericht Goedenavond @driesdep , Dat is helaas niet mogelijk. Zou ook niet gaan werken op een pc. Je zou er e... Bekijk bericht |
|
Via Expert hebben wij op 14 November een 43 inch Samsung Frame aangeschaft, waarbij als actie een gratis lijst te verkrijgen is. Hiervoor moet ik... Bekijk bericht Hi @HHZwanikken, Welkom op de Community en gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst 😁 Ik help je gr... Bekijk bericht |
|
Hi, I have been an owner of the QE75Q950R for a year. I have been experiencing problems with the local dimming feature, especially when it... Bekijk bericht
All video's have to be manually approved in order for it to show on the Community. Did you try an Re... Bekijk bericht |
|
Beste Forumleden, Het is bijna zover en mijn nieuwe Samsung Qled QE5570T wordt geleverd en ben me nu aan het oriënteren hoe ik deze zal... Bekijk bericht Hoi @remco100000 , Remco, Spannend! Dit is eigenlijk een Ziggo vraag, maar voor jou toch maar even o... Bekijk bericht |
|
Hallo, Op 28.10.2020 ik de Reparatie van mijn Televise angemeld. De Televsie was op 5.11 opgehald door CE Repair, en daar had ik ook... Bekijk bericht Goedemorgen @axrinas. Wat goed om te lezen dat het inmiddels toch is geregeld. Mochten we je in de t... Bekijk bericht |
|
Hallo community membres, Ik heb eind 2018 een qled 4K tv gekocht (QE55Q9FN). Recent wou ik google assistant koppelen (volwaardig gebruik en... Bekijk bericht Hey, @iscuf. Welkom op de Samsung Community! Je hebt met jouw Q-Led TV natuurlijk een heel erg gave ... Bekijk bericht |
|
Hallo allemaal, Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Samsung The Frame 43 inch (QE43LS03TASXXN) aan de muur hangen en ben er erg blij mee. ... Bekijk bericht
|
|
beste, ik ben al even op zoek naar de studio stand voor de 43 inch waar jullie zo veel reclame over maken. via jullie messenger en... Bekijk bericht @huyghbvba Hi there, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, dit is natuurlijk een erg mooi... Bekijk bericht |
|
De smart things app stopt steeds als ik probeer een afbeelding toe te voegen in de art store van The Frame. Daardoor lukt het niet om een eigen... Bekijk bericht Goedemorgen @Paul571 , Is je probleem inmiddels opgelost? Een afspraak met Hulp op Afstand kunnen ma... Bekijk bericht |
|
Ik heb net een nieuwe Samsung the frame tv. Ik wil de RTL XL app instaleren, na het invoeren van het wachtwoord blijft de app hangen. Meerdere... Bekijk bericht |