TV is aangesloten op satelliet Astra d.m.v. schotelantenne Hoe krijg ik BVN erop? Bekijk bericht
Goedemiddag @Johannes37 , Johannes, Een erg summiere melding. Wat is de volledige, dus incl. de lett... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
TV is aangesloten op satelliet Astra d.m.v. schotelantenne Hoe krijg ik BVN erop? Bekijk bericht Goedemiddag @Johannes37 , Johannes, Een erg summiere melding. Wat is de volledige, dus incl. de lett... Bekijk bericht |
Ik blijf problemen houden met SmartThings welke zou moeten werken via mijn QE55Q6FNA tv. Vergeet het maar. Ik krijg het niet voor elkaar deze... Bekijk bericht Van mij mag de samenwerking ook wat beter inderdaad. Google en Samsung mogen wat mij betreft even om... Bekijk bericht |
Mijn Sansung tv type qe55q6fna herkend ineens mijn chromecast (aangesloten op HDMI) niet meer terwijl hij dat wel heeft gedaan. Dit probleem is... Bekijk bericht Goedemiddag @Tweety , Is de volledige Model Code van de tv QE55Q6FNALXXN? Zie de sticker op de achte... Bekijk bericht |
Is de Dolby Atmos update al door gevoerd voor de tv modellen 2020 Ik heb de Samsung tv QE65Q95T Bekijk bericht Als je checkt op updates kan je zien of er 1 is. Als je content gaat kijken bijvoorbeeld op Netflix ... Bekijk bericht |
PROBLEEM De TV heeft zowat 3 jaar en 5 maanden zonder enig probleem gespeeld en heel recent hebben wij te maken met hetvolgende (onregelmatig... Bekijk bericht |
Beste, ik heb sinds 2018 een Samsung Qled 7K tv model: QE55Q7F Model 2018. Na schilderwerken het scherm opnieuw aangesloten op de One Connect... Bekijk bericht Goedemorgen @Nicksegers , Nick, Heb je de tv nog aan de praat kunnen krijgen? Bekijk bericht |
The Frame is gekoppeld aan mijn versterker, na Afwezigheid signalering schakelt de The Frame uit, maar ook de Denon versterker. Als wij elders in... Bekijk bericht Ik denk niet dat die instelling er zit. Je kan even hier kijken: https://gathering.tweakers.net/foru... Bekijk bericht |
Mijn tv is ineens tijdens het kijken uit gegaan. Je hoort het geluid wel maar ziet geen beeld. Het scherm is niet helemaal zwart. Je zit een blauw... Bekijk bericht |
Betreft UE55HU7500LXXN (Software versie 1310) In kan in het Menu geen "Zenders" kiezen (licht niet op) Ook kan ik bij: Menu,... Bekijk bericht Goedmiddag @Jan777 , Jan, Bedankt voor de uitleg! Het introductiejaar van de tv is inderdaad 2014. H... Bekijk bericht |
Ik heb in december een Samsung The Frame QE43LS03RAS gekocht. Ik heb toen een maand gratis Art Store geactiveerd. Toen die was afgelopen was het... Bekijk bericht Hi @GJCod, Welkom op de Community. Via welke kanaal heb je contact opgenomen? Dan kijk ik even wat e... Bekijk bericht |
Goedemiddag, gisteren heeft mijn samsung QE55Q6FNA onder garantie een nieuw moederboard gekregen aangezien de tv opeens geen kanalen meer kon... Bekijk bericht Hoi @Wijnand1978 , Wijnand, Bedankt voor je antwoord! De 1300.4 is de laatste versie. Ik heb ook gel... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb zit met het volgende probleem, namelijk: Ik heb mijn Harman Kardon BDS270 aangesloten via de bijgeleverde HDMI... Bekijk bericht Hallo Dick, Ik ga morgen naar de Coolblue of een winkel waar ze HDMI-kabels verkopen. Wellicht hebbe... Bekijk bericht |
Hoi Ik heb de tv ue40d5000pwxxn tv en heb volgens de gebruiksaanwijzing een Samsung Wireless LAN Adapter (WIS09ABGN, WIS09ABGN2, WIS10ABGN) ... Bekijk bericht Goedemorgen @elskef , In Nederland niet meer te verkrijgen, maar internet doet soms wonderen: https:... Bekijk bericht |
Help! Ineens heeft onze tv 2 dikke, zwarte strepen in beeld. We hebben de tv al gereset naar de fabrieksinstellingen en ook hebben we het... Bekijk bericht Hoi @melaniedegier , Melanie, Wat een verhaal met leuke inhoud! Erg fijn dat dit is opgelost! Heel v... Bekijk bericht |
Ik heb veel vragen gelezen over de mogelijkheid om de one connect cable door de buis in de muur te trekken. Bij mij is dat gelukt en hieronder... Bekijk bericht Hoi @RickyD77 , Geen dank! Je zult geen andere kabel vinden, want de stekkers zijn identiek.Alleen d... Bekijk bericht |
Goedemorgen ik heb onlangs de 65Q95T aangeschaft in combinatie met de HW-Q800 T. Alles werkt goed behalve als ik alles uitzet met de AB... Bekijk bericht @jeroenie Wij hebben hier geen oplossing voor. Je kan natuurlijk wel kiezen voor een CI+ module in j... Bekijk bericht |
Ook hier het bekende probleem. Geen geluid met Sonos arc en de instellingen van samsung. Zie dat het probleem al Lang bekend is. Zag de... Bekijk bericht Hi @Henk-Jan1961, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Heb je de volledige modelcode van de TV voor... Bekijk bericht |
Sinds jaar en dag heeft mijn Samsung UE49NU7100 problemen met het verbinding maken met het internet. Eerst kon ik de irritatie nog wegstoppen en... Bekijk bericht Hoi @Joerisamsun , Joeri, Bedankt voor je antwoord! De snelheid is niet echt om van onder de indruk ... Bekijk bericht |
sinds 2 weken hebben wij glasvezel van Breedband Helmond. deze aanbieder en dit hoorde ik achteraf, biedt geen Netflix of Videoland aan. Ik... Bekijk bericht Goedenavond @Nico117 , Nico, Een provider kan geen Netflix en/of Videoland blokkeren. Het heeft echt... Bekijk bericht |
Hallo, ik heb een Samsung Serif UE32LS001DSXXN. Softwareversie 3040, geen nieuwe versie beschikbaar volgens check. videolandapp... Bekijk bericht Hey @Sannesanne , Sanne, Geen dank! Beter laat dan nooit. Vervelend dat het niet is opgelost. Je zou... Bekijk bericht |