Bovengenoemde tv werkt ongeveer 1 uur "normaal" en gaat vervolgens uit zichzelf constant aan en uit.
Dit is alleen te stoppen door de... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb de Samsung tv qe55q90r maar het geluid gaat niet harder maar ook niet zachter kan blijven drukken op mijn afstandsbediening maar... Bekijk bericht
Ons tv Samsung Curved 65 inch met modelnr (UE65HU8500XXN) toont gekleurde ruisbeeld aan. Wat kan er aan de hand zijn en is deze nog te repareren.... Bekijk bericht
Op mijn QE75Q95T krijg ik een paar keer per week de melding dat de Zender gecodeerd is. Ik maak gebruik van een Quantis CI+ 1.3 module met... Bekijk bericht
Ik wil een foto full screen op mijn The Frame 43 inch. Een foto met afmetingen 3840x2160 pixels die ik via een USB stick op mijn The Frame zet,... Bekijk bericht
Hallo ik heb een samsung qled, model code QE 55Q &FAM in Nederland gekocht in 2018
Ik ben verhuisd naar Japan in 2019, maar ik mis de 4... Bekijk bericht
sinds vandaag uit het niets gaat de tv aan dan weer uit dan weer aan dan.......ik heb wel geluid maar geen berld gaat om het model tv... Bekijk bericht
Bij inschakelen tv geeft hij volgende melding aan:Please go into service mode and setup optioneel, type, local, set, front Color optionMijn vraag... Bekijk bericht
Ik heb zondag met mijn visacard mijn lidmaatschap betaald. Nu kan ik de artstore opeens niet meer benaderen nadat het een paar dagen prima werkte.... Bekijk bericht
Wij hebben thuis een oudere tv staan uit 2007 (samsung ps50c91hx/xec). Als we de tv langer dan 1 uur gebruiken valt het beeld uit, het wordt zwart.... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik was even benieuwd of iemand hier ervaring had in het gebruiken van een Google Home smart speaker als bluetooth speaker... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb sinds 19-11 een Samsung Qled 55Q90T en in eerste instantie was ik hier ook super blij mee tot dat ik voetbal ging kijken en... Bekijk bericht
Sinds 2 dagen in het bezit van de Samsung Frame TV (50 inch). Echter niet blij met het beeld; het is ontzettend hel/fel, veel te veel wit. (moet... Bekijk bericht
Ik kocht vandaag de QLED QE55Q64.
Er wordt in de handleiding in een prentje verwezen naar schroeven hiervoor maar er zaten geen schroeven... Bekijk bericht
Bij het weergeven van artwork wordt het beeld gefragmenteerd en beweegt zo’n fragment van links naar rechts (of omgekeerd) over het beeld.
Ik... Bekijk bericht
Mijn gloednieuwe TV (de QE55Q95TALXXN) herkent mijn Neotion 1.3 CI+ niet.
De volgende foutmelding verschijnt: Deze algemene CI+ module... Bekijk bericht
Ik heb sinds vorig jaar een Samsung tv 55'
(QE55Q65RALXXN) serienummer.
Ik merk sinds kort dat de batterijen van de afstandsbediening... Bekijk bericht