Sinds gisteren werkt plots de ‘Kunst’ functie niet meer. Vóór dit probleem reageerde het menu knopje heel traag. Ik heb toen vervolgens de cache... Bekijk bericht
Hallo,
Ik zie dat er al toch topics zijn geopend over de bij te bestellen lijsten. Het lukt mij inderdaad ook niet. Site geeft aan dat ik kleur... Bekijk bericht
Ineens is het beeld van de televisie negatief. Wanneer we een app opstarten (netflix of videoland) is het beeld normaal. Maar zodra je... Bekijk bericht
Goedenavond,
Sinds een tijdje hapert onze samsung, beeld wordt even zwart en daarna weer terug. Ondanks resetten etc blijft dit opspelen, wat te... Bekijk bericht
Samsung UE55JU6410 beeld flikkert en word eigenlijk zwart waneer er geen bron aanstaat op de tv. Waneer ik bijvoorbeeld de playstation aanzet of de... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Vandaag 30-12-2020 kreeg ik het grappige verzoek via mail de cut-out op de tv doos opnieuw toe te sturen en wel voor de datum van... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik wilde eergisteren Disney+ downloaden op mijn 6 jaar oude TV. Helaas kwam ik er te laat achter dat dit helemaal niet... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn ab van de QE55Q7FAMLXXN werkt niet meer. Alleen aan en uit zetten gaat wel, bij andere acties reageert de tv niet, en knipperen... Bekijk bericht
ivm tv ue65ru7472uxxh ,ik kan geen verbinding maken draadloos met mijn laptop
scherm laptop dupliceren naar tv lukt niet ,probeert verbinding te... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds 10 december hebben we de frame in huis en heb ik ook meteen alle benodigde gegevens voor de vtwonen lijst door gegeven aan... Bekijk bericht
Ik heb onlangs een UE50TU7190SXXN Samsung TV gekocht, alles liep perfect en ik had mijn tv box meteen kunnen verbinden met de afstandsbediening.... Bekijk bericht
Ik heb een QE43Q67TASXXN met Apple TV app. (Voorheen had ik de klassieke Apple TV 1e generatie).
Bij het starten van een video geeft de tv na... Bekijk bericht
The Frame aangesloten op een versterker met een optische kabel. Dit geeft een haperend geluid. Geluidsinstelling op "optisch" zetten werkt... Bekijk bericht
Net een nieuwe Samsung UE32t5300 gekocht echter ik krijg geen signaal/zenders met ziggo via ci+ module. Het netwerk-ID en frequentie is... Bekijk bericht
Q-Symphony promotie kan je niet aaanvullen want dan krijg je een melding dat de winkel ingevuld moet worden. Maar dit is ingevult. Ook krijg je... Bekijk bericht
Hallo, ik kan geen apps openen op mijn smart tv. UHD 4K 50TU7020 (2020)
De enigste app die opent is netflix. Videoland; rtlxl; nlziet; spotify... Bekijk bericht
Het spijt mij dat ik niet de juiste weg bewandeld heb en hoop dat ik het nu goed doe.
U bent de expert hoorde ik dus ga ik u heel brutaal een... Bekijk bericht
Smart View (via de short toetsen bovenin de balk) ziet Chromecast niet meer. Hij ziet wel de TV's van de buren (als ze aan staan).
Voor de... Bekijk bericht