Tv vandaag terug ontvangen na reparatie. Nu ben ik 'm opnieuw aan het instellen, maar krijg steeds de melding server in onderhoud. Wat kan dit... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Tv vandaag terug ontvangen na reparatie. Nu ben ik 'm opnieuw aan het instellen, maar krijg steeds de melding server in onderhoud. Wat kan dit... Bekijk bericht |
TV: Samsung QE65Q60RALXXN Geluidsinstallatie: Teufel CINEBAR LUX Surround Ambition "5.1-Set" De TV wisselt ongevraagd van geluid... Bekijk bericht Hey @RJ-Meijer , No problem! Blijft een lastig probleem.Hopelijk wordt het naar wens opgelost! Houd ... Bekijk bericht |
Ik streamde F1 TV PRO van mijn S20 naar mijn Samsung Smart TV. Maar ineens (na een auto-update?) werkt dit neit meer en vindt SmartThings ook mijn... Bekijk bericht Hoi Martijn Ik heb het werkende gekregen maar ik heb geen idee hoe of wat. Toen ik wilde inloggen op... Bekijk bericht |
Sinds enkele dagen opent de Disney app niet meer op mijn TV UE49KS7000. De app probeert te openen maar het beeld blijft volledig zwart. De Wi-fi... Bekijk bericht Hoi Luc, @Luc De Booserie , Vervelend! Ik denk dat er iets niet goed is gedaan met HoA.Toch maar wee... Bekijk bericht |
Ik heb een samsung ue49ks7000 introductiejaar 2016 En wil de SmartThings app gebruiken voor remote control maar deze kent mijn tv niet. vroeger... Bekijk bericht Beste Dick, ik ga het proberen met de app die jij aangeeft. Dank voor je hulp. groeten jeroen Bekijk bericht |
Dagelijks gedurende ongeveer een uur moet je (alleen in kunstmodus) iedere minuut de tv weer opnieuw inschakelen. Op een geven moment houdt het op... Bekijk bericht Hey JoSjo en MartijnK, Helaas nog steeds geen oplossing hoor en ik denk dat er vanuit Samsung ook ni... Bekijk bericht |
Hi, Wij zitten sindskort met een probleem met onze UE55NU7100 televisie. De tv heeft twee permanente zwarte strepen in beeld wat erg storend is. ... Bekijk bericht Hey @TR3 , MediaMarkt kan erg moeilijk doen in dit soort situaties.Ze gaan zeker kijken naar de econ... Bekijk bericht |
Wij wonen in Spanje en hebben een Samsung Frame gekocht. We kunnen daar geen Nederlandstalige apps op invoeren. Klopt dat of kunnen we dat op een... Bekijk bericht martin dit is 1,5 jaar geleden, ik zou het telnummer niet meer weten, maar een simpele oplossing wee... Bekijk bericht |
hey all, ik heb mijn samsung tv (samsung qe65q70r) nu ongeveer 2 jaar en 5 maanden, onlangs merkte ik op dat er linksonder een zwarte vlek... Bekijk bericht |
Zou er mij iemand kunnen verder helpen? Sinds vandaag heb ik opeens geen geluid meer wanneer ik m’n PS5 gebruik. Eerst dachten we dat het aan de... Bekijk bericht Hi @Steph VC, goedemiddag. Is het je met de tips van @Patrick en @Bas_v nog gelukt? Houd je ons op d... Bekijk bericht |
De volgende opstelling: een mediaspeler via mijn Marantz versterker via HDMI naar de televisie (Hdmi 3) Ik heb een Samsung QN85AA. Op mijn... Bekijk bericht Goedemorgen @BeyondCool , Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken? Bekijk bericht |
Hallo, Sinds de laatste firmware update op mijn QLED -TV kan ik het geluid niet meer afspelen op mijn bluetooth soundbar (JBL-SB200). Telkens... Bekijk bericht Hoi @DeFilip , Jammer! De vraag is nog steeds: heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen mak... Bekijk bericht |
Ik heb sinds een aantal weken problemen met het bekijken van video’s via de webbrowser van de Samsung smart tv. Ik krijg geen previews meer te zien... Bekijk bericht Hoi @Bremsky52 , Dat klopt inderdaad. Zit vast aan de firmware. Hierbij wat info over een Chromecast... Bekijk bericht |
Mijn Samsung tv (QE55LS01TAS) die ik sinds april 2020 in bezit heb, gaf laatst ineens een hard geratel en tikkend geluid af. Toen ik dit hoorde heb... Bekijk bericht Hi @samjansen, goedemorgen. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt en dit is inderdaad niet... Bekijk bericht |
We hebben de QLED 55Q80A televisie nu een paar dagen in bezit. Prachtig beeld, fijne functies. Maar tijdens het kijken van voetbalwedstrijden... Bekijk bericht Hoi @FVS70 , Frank, Fijn dat je het hebt kunnen vinden! Hopelijk helpt het! Fijne dag nog! Bekijk bericht |
Goedenavond, Wij hebben in mei een samsung tv gekocht met een cashback actie voor ons nieuwbouwhuis. Nu hebben wij de tv uit de opslag gehaald... Bekijk bericht |
Ik heb nu al bijna een jaar last van audio dropouts. Ik heb mijn tv aangesloten op een samsung audiobar hw-q90r. Zowel bij mijn xbox series x,... Bekijk bericht Hoi @Patjoew , Dit is inderdaad geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaar... Bekijk bericht |
Beste SAMSUNG, Na aankoop van de Frame (gekocht vanwege promo actie met gratis lijst) op 6/8 alles netjes ingediend en een automatische... Bekijk bericht In je eerste bericht geef je zelf ook aan dat je dit hebt vernomen nadat je hebt gebeld, dit is dus ... Bekijk bericht |
Samsung the Frame, programma opgenomen.nu wil ik terug kijken en krijg te melding Je hebt geen opgeslagen programma's terwijl de... Bekijk bericht |
Vorige week een 55 inch QLED TV gekocht, prachtig toestel! Nu heb ik de doos naar de stort gebracht en heb ik geen foto van een uitgeknipte... Bekijk bericht Goedenavond @JohnBerendsen , John, Je bent niet de eerste die dit overkomt 😉. In dit geval kun je e... Bekijk bericht |