De Smart remote (grijs) afstandsbediening van mijn Samsung QE65Q9F (2018) - QLED kan alleen nog maar de tv aan en uit zetten maar reageert voor de... Bekijk bericht
Hallo allemaal
Ik heb een QE65Q7FNA TV met een smarthub. Nu wil ik een bluetooth keyboard en muis aansluiten maar de box ziet hem niet.... Bekijk bericht
Ik heb een smart tv QE55Q8FNA enkele jaren oud, sinds een paar dagen heb ik een zwarte verticale balk in het midden van het beeld. Beeldtesten... Bekijk bericht
Hallo,
Wij hebben de Samsung Neo QLED 4K 55QN95A met one connect box.
Twee vragen:1. Kan deze box ook staand plaats worden achter een muurtje... Bekijk bericht
Al een tijdje dit probleem.
Lijkt erop (via Google) dat een factory reset de enigste remedie is.
Ik heb op dit formul al vaker hetzelfde... Bekijk bericht
Ik ben sinds kort in het bezit van een smart TV Q74AA55.
Ik ondervind een probleem met de ingebouwde chromecast. Wanneer ik Netflix wil casten,... Bekijk bericht
Beste Samsung community,Op 04-10-2022 heb ik een 65" Neo QLED 4K 65QN85B (2022) aangeschaft via de Samsung Webshop. De TV is netjes geleverd en... Bekijk bericht
Dag,
Ik kom hier om mijn frustratie te uiten. Na twee keer te hebben geprobeerd de gratis lijst voor mijn The Frame televisie aan te vragen... Bekijk bericht
Hoi allemaal,
mijn Sonos is met een optische kabel aangesloten op mijn box van the frame. Werkt super alleen als ik the frame op art modus heb en... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een Samsung The Frame 55 inch uit 2018. Deze wil ik gebruiken als een monitor i.c.m. mijn editing op mijn iMac.
Mijn vraag is.
... Bekijk bericht
Nadat we een tweede mail ontvangen hebben dat de cashback aanvraag niet goedgekeurd is proberen we het op deze manier.
Wat er vooraf gegaan... Bekijk bericht
Helaas zit er in samsung qe43ls03aau the frame een bug waardoor Bluetooth koptelefoon steeds disconnect.
zou het mogelijk zijn om een aparte... Bekijk bericht
Npo Start meldt "er staat een nieuwe versie gereed". Maar dat is niet zo, of misschien wel maar ziet de TV die update niet.
De NPO-App... Bekijk bericht
Hallo,
Afgelopen week hebben we een nieuwe 65" OLED geleverd gekregen. Nu valt na 1 dag na de installatie opeens op dat het scherm niet recht... Bekijk bericht