Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Artmode gaat uit

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 11:28 AM)
6000 Weergaven
Juliens13
Explorer
Opties

Ik ben heel blij met mijn nieuwe tv ‘the frame’. Wat heerlijk dat er een kunstwerk aan de muur hangt als de tv uit staat. Maar….. Het kunstwerk gaat na een minuut ook uit. Alle timers staan al uit. De ene keer blijft hij wel aanstaan en de andere keer niet. Onduidelijk hoe dat dan weer kan. We gebruiken The Frame in combinatie met Ziggo, dus gebruiken ook twee afstandsbedieningen. Kan het daaraan liggen? 

4 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Juliens13
Explorer
Opties

Gevonden! Heb de nachtmodus nu uitgezet…. En het lijkt te werken! Bedankt voor de hulp! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

• Zet alle Eco instellingen uit, in het TV menu

MartijnK_0-1674561434552.png

• De standaardinstelling van de Motion Detector op The Frame is uitgeschakeld of staat op ‘Laag’ en dit moet nog wel in het menu van de Art Mode. Let Op! Dit is dus niet in het TV Menu.

MartijnK_1-1674561476986.png

•Nachtmodus: Uit

•Bewegingsdetectie: High

•Slaap Na: 5 minuten

Hiermee zou het opgelost moeten zijn 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Juliens13 ,

Je hebt helemaal gelijk het is ook zeker niet de bedoeling dat het zo gaat momenteel. Je kan als je op de computer zit rechtsboven op 3 puntjes klikken en dan dempen drukken. Je kunt ook in de instellingen van je account bij abbonementen je afmelden voor meldingen en mails van dit topic. Ik hoop dat dat helpt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Oplossing
Juliens13
Explorer
Opties
0 Likes
131 Antwoorden
Jakob1969
Pioneer
Opties

Vorige week mijn 75" The Frame 75LS03B (2022) opgehangen en geïnstalleerd. 

In Art Mode gaat de TV na 1 minuut uit als night mode is geactiveerd. Art mode werkt wel als een sleep timer is ingesteld. Maar dan moet de TV weer handmatig worden aangezet in de ochtend.

Er wordt al veel geschreven over problemen met de lichtsensor die de night mode moet aansturen. Een nieuwe firmware/software update zou het probleem moeten oplossen. 

Is al bekend wanneer deze beschikbaar komt? Via de automatische update is geen nieuwe update beschikbaar....

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jakob1969, goedemiddag.

Blijft de TV uitgaan na een minuut in de Art-modus? Staat de Demo-modus van de Art-Store niet ingeschakeld?

Groeten,

Martijn

Jakob1969
Pioneer
Opties

als nightmode aanstaat dan gaat de TV uit als deze in ART-modus staat. Demo modus staat niet aan.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

Jakob1969
Pioneer
Opties

Probleem is de lichtsensor. Overdag als het licht is, en wij hebben een woonkamer met meer dan voldoende woonkamer door de vele ramen, schakelt de TV (in art modus) uit. Als je met lamp op de sensor schijnt dan schakelt de TV weer aan (in Art modus).

Dit schijnt en software issue te zijn:

2022 Frame TV turns off shortly after displaying Art Mode (samsung.com)

Mijn vraag blijft dus wanneer de update beschikbaar komt....

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jakob1969, goedemorgen.

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van gebruikerservaring, regelmatig brengen wij ook een nieuwe update uit 😇 Heb je intussen ook een Hulp-op-Afstand sessie gehad? Zo kunnen mijn collega's met je meekijken en wanneer dit om een software issue gaat kunnen zij dit ook kenbaar maken bij de juiste afdeling 😉

Groeten,

Martijn

Jakob1969
Pioneer
Opties

Samsung heeft een update uitgebracht (versie 1403.6). Hiermee is het probleem met de lichtsensor opgelost!

Met de juiste settings wordt Art Mode uitgeschakeld als het in de kamer donker is.

0 Likes
Jakob1969
Pioneer
Opties

Samsung heeft een update uitgebracht (versie 1403.6). Hiermee is het probleem met de lichtsensor opgelost!

Met de juiste settings wordt Art Mode uitgeschakeld als het in de kamer donker is

MadPatrick
Pioneer
Opties

Hallo,

Wij hebben dit weekend een Samsung The Frame 50LS03B (2022) gekocht met hetzelfde probleem.

Art work schakelt niet uit met een ingestelde timer bij Slapen en bij Nachtmodus Aan gaat het scherm ook overdag na 1 minuut op zwart.

De TV heeft firmware 1310 en als ik de update doe op de TV geeft hij aan dat dit de meest recente versie is

0 Likes