Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ambiant TV: achtergrond blijft wisselen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2024 12:31 PM)
134 Weergaven
peterthegreat71
Explorer
Opties

Hoi,

 

Misschien doe ik iets verkeerds maar ik ben vandaag een beetje aan het kijken hoe de ambiant werkt op mijn tv.

En ik vind het handig om een achtergrond te hebben. Maar is het altijd zo dat hij blijft wisselen van achtergrond? Voorbeeld ik had een natuur achtergrond. Ze vervolgens mij sonos aan voor muziek en dat gaat op zich samen.

Maar de achtergrond blijft niet continu spelen, verwisselt naar andere achtergronden. En als daar dan weer muziek onder hangt zit ik en met een achtergrond die ik helemaal niet wil en de muziek van sonos wordt er weer uitgegooid

Hoort dat zo of is er een manier om 1 achtergrond vast te zetten. Inbranden lijkt me niet omdat het beeld beweegt. 

0 Likes
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @peterthegreat71 ,

Het zou handig zijn om ook even de gegevens van de tv te vermelden. Er zijn nogal wat 'mijn tv's' 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

signatureee
Groet, Dick

peterthegreat71
Explorer
Opties
Bij deze 20240114_144959_1000008004_1705240357.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @peterthegreat71 ,

Thanks! Staat hier nog wat tussen?:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/how-to-use-ambient-mode-on-samsung-qled-tv/

Anders er even remote naar laten kijken ->https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @peterthegreat71 ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

peterthegreat71
Explorer
Opties
Hoi Dick.. Nee helaas nog niet. Ben wel bij Samsung bezig geweest maar dat werkt lastig met WhatsApp. Elke keer een tekst antwoord. Dan weer 2 tot 3 uur wachten. En inmiddels ben ik vandaag ook weer aan het werk en dan heb ik er even geen tijd meer voor. Want bij het instellen van de ambiant kwam ik er altijd dat als je de locatie waar je woont invult iedereen gevonden word, behalve ik..dus me buren allemaal wel maar ik niet. Hoe dan. Hahah. Dus daar kreeg google de schuld van..Maar google heeft me wel goed staan. Dus ik wil binnenkort even bellen met Samsung.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Peterthegreat71,

 

Wanneer het niet lukt om een afspraak te maken, stuur dan mij gerust een privébericht. Ik contacteer dan intern de betreffende afdeling.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
peterthegreat71
Explorer
Opties
Hoi Ajay,

Sorry voor de late reactie en aangezien het 3:55 am is 😂 ook gelijk een hele vroege reactie.

Ben net begonnen bij een nieuwe werkgever. Lange dagen van 5u wakker tot 18u eindelijk thuis.


Dus lig soms al om 21u in bed. Morgen ( zaterdag) ga ik even kijken of het gaat lukken.

Was nu ineens wakker omdat ik over de S24 ultra aan het dromen was. 😂 Geloof het of niet. Zelf dacht ik ook peet heb je echt niks beters te doen. Hahahh

Dus ik heb hem vast maar besteld.

Maar goed nu me bed weer in. Laat het je weten.

Mvg

Peter
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @peterthegreat71 ,

 

Bedankt voor jouw leuke reactie en ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe S24.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200