Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

QE55QN90C <-> QE55QN92C: micro dimming

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2024 09:59 AM)
122 Weergaven
ABC32
Student
Opties

Hallo,

Gisteren stelde ik reeds een vraag over verschillende artikelnummers voor mogelijk dezelfde toestellen. Door de specs te vergelijken kwam ik tot het besluit dat een QE55QN90C en QE55QN92C -volgens mij- eigenlijk nagenoeg hetzelfde zijn. Verschillen in de specs waren vooral te wijten aan het feit dat een item bij het ene toestel niet ingevuld was en bij het andere wel, of een verschil in kleur.

Er is echter 1 punt waar ik me wel vragen bij stel; ik merkte namelijk volgende verschil op:

micro dimming:  Ultimate UHD Dimming Pro (QN92C)

micro dimming:  Ultimate UHD Dimming (QN90C)

Ik blijf me dus afvragen of dit gewoon een onnauwkeurigheid is bij het invullen van de specs, of dat er wel degelijk een verschil is tussen beide uitvoeringen. Is er iemand die dit met zekerheid weet, want uitsluitend de specs bekijken die op de Samsung-webpagina staan opgelijst zorgen dus voor twijfel.

Het valt me wel op dat de QN90C gemiddeld gezien iets goedkoper aangeboden wordt, maar het is me dus niet duidelijk of dit te maken heeft met effectieve verschillen (bv. zoals bij 'micro dimming') of dat dit puur te wijten is aan het feit dat beide varianten in andere ketens aangeboden worden.

Zodus, zijn er Samsung-experten die meer achtergrond hebben (los van wat dus bij de specs opgesomd wordt op de website) en die kunnen zeggen of er al dan niet verschil is op vlak van die micro dimming?

Anders zal ik de vraag eens moeten stellen in een winkel, maar ik vrees dat verkopers niet op de hoogte zullen zijn van die details, en in het beste geval -op het moment van de vraagstelling- ook snel even op de website in de specs zullen duiken en hetzelfde zullen lezen dan ikzelf 😉

Mvg.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ABC32,

 

Bedankt voor jouw bericht. Behalve de kleur zijn de specificaties voor de rest hetzelfde. Beide hebben ultrakleine LED's verdeeld over dimmingzones voor hoog contrast. Kom je zo eruit?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ABC32,

 

Bedankt voor jouw bericht. Behalve de kleur zijn de specificaties voor de rest hetzelfde. Beide hebben ultrakleine LED's verdeeld over dimmingzones voor hoog contrast. Kom je zo eruit?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200